Σέμπα: «Πολύ καλός ο Ολυμπιακός»
«Ήταν πολύ σημαντικό παιχνίδι για εμάς. Ο Ολυμπιακός είναι πολύ καλή ομάδα με πολύ καλούς παίκτες. Είναι δύσκολο να την διαχειριστείς και να την αντιμετωπίσεις ως ομάδα. Είχαμε και δύσκολες και καλές στιγμές στο παιχνίδι.
Στο πρώτο μέρος ήμασταν καλοί, όμως στο δεύτερο χαλαρώσαμε. Παρόλα αυτά, δείξαμε σοβαρότητα μέχρι το τέλος. Μας βοήθησε τόσο ο αγώνας με την Γιουβέντους όσο και με τον Ολυμπιακό.
Είναι μία από τις πιο δύσκολες προετοιμασίες που έχουμε κάνει ποτέ. Ο Ολυμπιακός πάντως διαθέτει πολύ καλή και έμπειρη ομάδα με παίκτες υψηλού επιπέδου», σχολίασε ο Σέμπα Φερνάντες.
Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta. Ακολούθησέ μας και στο Google News.
