Γκέλα χωρίς δικαιολογία με ευθύνη Στραματσόνι και παικτών!

Γκέλα χωρίς δικαιολογία με ευθύνη Στραματσόνι και παικτών!

Τάσος Νικολογιάννης Τάσος Νικολογιάννης
Γκέλα χωρίς δικαιολογία με ευθύνη Στραματσόνι και παικτών!

bet365

Ο Τάσος Νικολογιάννης γράφει για την τραγική εμφάνιση του Παναθηναϊκού σε ενα ματς που ήξερε , ότι θα ήταν δύσκολο και λέει ότι ο Στιλ δεν είναι ο μόνος που φταίει, αλλά και ο Στραματσόνι και οι άλλοι παίκτες έχουν μεγάλες ευθύνες για την ήττα από την Ξάνθη και τα περιθώρια πλέον είναι στενά!

Tελικά μόνο υποψιασμένος από τις ζημιές, που του έχει κάνει η Ξάνθη δεν μπήκε ο Παναθηναϊκός και έπαθε και πάλι την ζημιά από την ομάδα, που ….ανασταίνεται, όταν παίζει στην Λεωφόρο, αλλά και στην Ξάνθη κόντρα στους «πράσινους». Ο Στραματσόνι είχε 15 ημέρες, αλλά παρουσίασε μία ομάδα απροετοίμαστη και οι παίκτες δεν κατάλαβαν ,ότι σε τέτοια ματς κρίνονται τα πρωταθλήματα και …απαγορεύεται να μην τα κερδίζεις.

Η εικόνα του Παναθηναϊκού ήταν τραγική. Μία ομάδα, που από το πρώτο λεπτό έδειχνε να μην έχει φρεσκάδα, έδειχνε κουρασμένη , εγκλωβίστηκε από την αμυντική τακτική του Λουτσέσκου και δεν είχε τρόπο να επιτεθεί. Ένα ημίχρονο πήγε στα σκουπίδια με τον Παναθηναϊκό να μην κάνει μία καθαρή ευκαιρία και να δέχεται ένα γκολ μετά από παιδικό λάθος του Στιλ, που δεν ….ήξερε που ήταν η εστία του και δεν έκανε καμία κίνηση , για να διώξει την μπάλα και το 0-1 έκοψε τα πόδια όλης της ομάδας. Ηταν στραβό το κλίμα το έφαγε και ο …Στιλ.

Στο δεύτερο ημίχρονο η είσοδος του Λέτο έδωσε λίγο νεύρο στην ομάδα, ο Σέμπα σκόραρε , ισοφάρισε και εκεί, που η Λεωφόρος πήρε φωτιά και λές ότι θα έρθει η ανατροπή έστω και με κακή απόδοση ο Βασιλακάκης έβαλε το γκολ της ζωής του με τον Στιλ να είναι εκτός εστίας, αλλά να έχει λιγότερη ευθύνη από το πρώτο γκολ, αφού και πιο πίσω να ήταν δύσκολα θα έκανε κάτι, διότι το πλασέ ήταν τέτοιο και η μπάλα πήγε κατευθείαν στα δίχτυα.

Μετά το 1-2 ουσιαστικά όλα τέλειωσαν. Η ομάδα για άλλη μία φορά μετά από γκολ, που δέχθηκε έδειξε πανικό , δεν είχε πλάνο, δεν είχε σχέδιο. Χθες βέβαια σχέδιο δεν υπήρχε από το πρώτο λεπτό. Ο Λεντέσμα μπλοκαρίστηκε από το πρέσινγκ του Καμαρά , ο Γουακάσο ένα καλό κάνει και μετά μία κάρτα θα την πάρει και θα τον βγάλεις για να μην δεχθεί κόκκινη, όλοι οι άλλοι μέσοι στα ρηχά νερά με εξαίρεση κάποιες προσωπικές, αλλά ημιτελείς προσπάθειες του Βιγιαφάνιες και ο Μπέργκ σε κακή ημέρα. Αποτέλεσμα; Φεστιβάλ της γιόμας, ότι έπρεπε για τον Λισγάρα και τους άλλους αμυντικούς της Ξάνθης. Και με τους Μολέδο, Σάμπα να αδυνατούν να κατεβάσουν την μπάλα σε αντίθεση με τον Κουτρουμπή, που ήταν στον πάγκο σε ένα ματς που χρειαζόταν για να κάνει παιχνίδι από πίσω.

Η ομάδα έκανε δύο βήματα πίσω και με την εμφάνιση και με την ήττα από την Ξάνθη και ο κόσμος, που πήγε στο γήπεδο ξενέρωσε και έχει τα δίκια του. Με τόσους παίκτες δεν επιτρέπεται να παρουσιάζεις τέτοια εικόνα και να μην κάνεις μισή ευκαιρία καθαρή κόντρα σε μία ομάδα, που ναι μεν είναι κακός δαίμονας, αλλά υστερεί σε ποιότητα και δυναμική.

Σε ένα ματς που έπρεπε να γυάλιζε το μάτι των παικτών κόντρα σε μία ομάδα , που τόσα και τόσα έχει κάνει σε βάρος του Παναθηναϊκού, και χθες σε ένα ρεσιτάλ θεάτρου οι παίκτες της ήταν συνέχεια κάτω, οι παίκτες έπαιξαν σε ρυθμούς χαλαρούς με λίγες εξαιρέσεις. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ και καμία δικαιολογία. Επίσης , όπως είπα ο Στραματσόνι είχε 15 ημέρες να ετοιμάσει ένα παιχνίδι , γνωρίζοντας τις δυσκολίες του και πέτυχε μία …τρύπα στο νερό.

Κύριοι, δικαιολογίες τέλος . Ο κόσμος του Παναθηναϊκού δεν ανέχεται άλλο πλέον τέτοιες εμφανίσεις και τέτοια αποτελέσματα . Υπάρχουν απαιτήσεις φέτος και με τέτοια αποτελέσματα σαν το χθεσινό για πρωτάθλημα δεν μπορείς να πας. Ας το καταλάβουν ο Στραματσόνι πρωτίστως και οι παίκτες δευτερευόντως πριν να είναι αργά για όλους.

Ο Στιλ έχει σημαντική ευθύνη για τα γκολ(ιδίως το πρώτο) και αποδεικνύεται , ότι είναι λάθος η απόφαση του καλοκαιριού να μην πάρει ο Παναθηναϊκός έναν έτοιμο δεύτερο τερματοφύλακα , για να είναι έτοιμος να παίξει αν χρειαστεί. Ο Στιλ , όμως, δεν φταίει για την μηδενική ανάπτυξη της ομάδας, και για την απουσία ευκαιριών στην αντίπαλη εστία.

Επίσης το να συνεχίσει να μου λέει μετά τα παιχνίδια ο Στραματσόνι, ότι «αν δεν παίρνουμε τέτοια παιχνίδια δεν μπορούμε να πάρουμε το πρωτάθλημα» δεν μου κάνει. Θα προτιμούσα να κάνει κάτι καλύτερο ο ίδιος , για να προλαβαίνει το κακό σε αυτά τα ματς, η να προσπαθεί να αλλάξει την ροή του αγώνα. Για παράδειγμα ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο μπήκε στις καθυστερήσεις ο Ρινάλντι; Να προλάβει να κάνει τι;

ΥΓ: Για τις ομορφιές της Νέας Σμύρνης και το …ρεσιτάλ Λαμπρόπουλου, Βερρή ένα έχω να πω. Η κάθαρση επετεύχθη. Συγχαρητήρια κύριε Κοντονή!

ΥΓ2: Σοφότεροι γίναμε χθες. Μάθαμε από τον επίσημο Ολυμπιακό, ότι υπήρχε η παράγκα του Θωμά. Τότε μας έλεγαν γραφικούς, τώρα το ομολογούν το ..εγκλημα. Κάλλιο αργά παρά ποτέ, απλά αφού το ομολογήσατε δεν φέρνετε πίσω και τα …κλεμμένα;

Οι Μάχες Των Play Off είναι στο Gazzetta.gr

Τα πιο συναρπαστικά Play Off της δεκαετίας είναι στο Gazzetta.gr! Όλα τα αθλητικά νέα για την αγαπημένη σου ομάδα, σε συνεχή ενημέρωση. Ακολούθησε το Gazzetta και θα είσαι πάντα ενημερωμένος για το πρόγραμμα των Play Off, την βαθμολογία των ομάδων, τις μεταδόσεις και φυσικά παρακολουθείτε live τα Play Off μέσα από το Game Center!

Τάσος Νικολογιάννης
Τάσος Νικολογιάννης

Το σαράκι της δημοσιογραφίας του μπήκε από πιτσιρικάς, όταν γύρναγε από το σχολείο και άκουγε τις περιγραφές αγώνων στο ραδιόφωνο έλεγε ότι ήθελε να ασχοληθεί με την αθλητική δημοσιογραφία. Άρρωστος Παναθηναϊκός έγινε από τον πατέρα του και αρχισε από μικρός να πηγαίνει στα γήπεδα. Όταν τελείωσε την φοίτησή του στο εργαστήρι επαγγελματικής δημοσιογραφίας το όνειρό του ήταν κάποια μέρα να ασχοληθεί με το ρεπορτάζ της αγαπημένης του ομάδας. Η αρχή της καριέρας του έγινε από τα χαμηλά ρεπορτάζ στον «ΦΙΛΑΘΛΟ» το 1984. Τότε μεγάλο σχολείο, θυμάται πλέον με θλίψη αυτή την εφημερίδα και πως την οδήγησαν στον αφανισμό αυτοί που την διοικούσαν. Αφού πέρασε από ρεπορτάζ Πειραϊκών, Β' Εθνικής, διαιτησίας το καλοκαίρι του 1986 έγινε το όνειρό του πραγματικότητα και ανέλαβε το ρεπορτάζ Παναθηναϊκού. Το 2003 έφυγε από τον «ΦΙΛΑΘΛΟ» , πήγε στο SPORTIME και μετά στην SPORTDAY όπου δουλεύει μέχρι σήμερα.

Σταθμός για την καριέρα του ήταν η συνεργασία του με τον Novasport fm από το 2000. Όπως λέει χαρακτηριστικά , μέχρι τότε δεν τον ήξερε ούτε η μάνα του, από τότε τον έμαθε σταδιακά πολύς κόσμος. Είναι άρρωστος με την δημοσιογραφία και δεν μπορεί να σκεφτεί τον εαυτό του χωρίς να ψάχνει το ρεπορτάζ.