Πάθος, έμπνευση και δημιουργία!

90 ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΟΚ

Πάθος, έμπνευση και δημιουργία!

Ο ΠΑΟΚ γιορτάζει τα 90 χρόνια με πάθος, όπως αναφέρει το λογότυπο που συντροφεύει από την 1η Ιανουαρίου όλες τις εκδηλώσεις της ομάδας, προχωρώντας σε κινήσεις που ταυτίζονται με τον 9ο αιώνα ζωής του συλλόγου. 

Πάθος, έμπνευση και δημιουργία!

Η «άλλη πλευρά» των 90 χρόνων βρίσκει τον ΠΑΟΚ αρκετά δημιουργικό, με νέο λογότυπο, επετειακή φανέλα, καινούργιο περιοδικό και πολλές συλλεκτικές σειρές στα δύο καταστήματα της ομάδας.

Η επετειακή φανέλα των 90 χρόνων

Εμπνευσμένη από τις χρυσές εποχές του ΠΑΟΚ, η επετειακή φανέλα αποτελεί αντίγραφο της φανέλας του 1966. Στα χαρακτηριστικά της φανέλας συγκαταλέγονται ο λευκός, μεγάλος γιακάς, τα χοντρά κορδόνια στο στήθος, ο ιδιαίτερος Δικέφαλος Αετός και το λογότυπο των 90 χρόνων στο μανίκι. Τυπωμένο στην ετικέτα βρίσκεται και το πρώτο σήμα στην ιστορία του ΠΑΟΚ, το πέταλο με το τετράφυλλο τριφύλλι που εμπνεύστηκε ο εκ των ιδρυτών του συλλόγου Κώστας Κοεμτζόπουλος.

Τον σχεδιασμό και παραγωγή της φανέλας ανέλαβε η Macron, η συμβολή της οποίας ήταν τεράστια καθώς είναι η μοναδική εταιρία στο χώρο όπου έχει τόσο μεγάλη τεχνογνωσία προκειμένου να φέρει σε πέρας την δημιουργία μιας τόσο ιδιαίτερης φανέλας.

Λογότυπο – 90 χρόνια πάθος

Ο ΠΑΟΚ προχώρησε στη δημιουργία ειδικού λογότυπου για τα 90 χρόνια της ομάδας.

Σαν ξεχωριστό logo, το οποίο σχηματίζει μια νοητή ασπίδα σαν κι αυτή που περιβάλλει τον δικέφαλο αετό, το έμβλημα του συλλόγου και συμβολίζει το πάθος που χαρακτηρίζει τον ΠΑΟΚ από την πρώτη μέρα της ίδρυσής του μέχρι και σήμερα. Εξ ου και το λεκτικό κομμάτι του σήματος, το οποίο λέει «90 χρόνια πάθος».

Το ειδικό λογότυπο των 90 χρόνων υπάρχει στις συλλεκτικές επετειακές εμφανίσεις που φορά ο ΠΑΟΚ για να γιορτάσει αυτή την σημαντική χρονιά της ιστορίας του, ενώ σηματοδοτεί και τις εορταστικές εκδηλώσεις του ΠΑΟΚ και τις ξεχωριστές σειρές προϊόντων που κυκλοφορούν από τα καταστήματα της ομάδας.

Το περιοδικό

Με αφορμή τα 90 χρόνια της ομάδας, η ΠΑΕ κυκλοφόρησε το νέο επίσημο περιοδικό της, με το πρώτο τεύχος να είναι αφιερωμένο εξολοκλήρου στα γενέθλια του συλλόγου.

Με ιδιαίτερη χρήση τυπογραφίας, δυνατή φωτογραφία, καθαρή αισθητική και μια διαφορετική προσέγγιση του ποδοσφαίρου και του ρόλου που πρέπει να έχει ένα συλλογικό έντυπο, το Toumba Magazine κέρδισε την εκτίμηση της κριτικής επιτροπής των ΕΒΓΕ 2016.

Το περιοδικό του ΠΑΟΚ, έχει αναλάβει ένας από τους πλέον καταξιωμένους Creative Director, ο Δημήτρης Παπάζογλου.

Monopoly ΠΑΟΚ κι άλλα προϊόντα

Παράλληλα σε θέματα μάρκετινγκ και προώθησης, η ΠΑΕ ΠΑΟΚ προχώρησε σε μια σειρά συλλεκτικών προϊόντων, αφιερωμένα στα 90 χρόνια. Η αρχή έγινε με την έκδοση του πασίγνωστου επιτραπέζιου παιχνιδιού Monopoly, ειδικά διαμορφωμένη για τον ΠΑΟΚ.

Η ειδική έκδοση Monopoly «ΠΑΟΚ 90 Χρόνια», αποτελεί ουσιαστικά μία ιστορική αναδρομή σε μεγάλες μορφές που στιγμάτισαν τον Σύλλογο, από τον πρώτο διεθνή παίκτη του ΠΑΟΚ, Νίκο Σωτηριάδη, έως και τον μεγαλομέτοχο και αναμορφωτή της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Ιβάν Σαββίδη. Το γήπεδο της Τούμπας μεταμορφώνεται σε ταμπλό και το παιχνίδι με στόχο την οικονομική κυριαρχία ξεκινάει.

Επίσης, στα δύο καταστήματα της ομάδας ο φίλαθλος του Δικεφάλου μπορεί να βρει κι άλλα προϊόντα για τα 90 χρόνια, όπως ημερολόγιο, σκάκι ΠΑΟΚ, μπλοκ με στυλό, ενώ η επετειακή φανέλα προσφέρεται σε πολυτελή κασετίνα μαζί με ένα φυλλάδιο με την ιστορία των ποδοσφαιρικών εμφανίσεων της ομάδας.

 

 

 

 

Best of internet