Το... άλλο 4-4-2 και οι 6 στους 11 που άλλαξαν!

Το... άλλο 4-4-2 και οι 6 στους 11 που άλλαξαν!

Το... άλλο 4-4-2 και οι 6 στους 11 που άλλαξαν!

bet365

Ο Τάσος Νικολογιάννης γράφει για το 4-4-2 σε ευθεία, που... επιστρέφει ο Στραματσόνι που δεν έχει σχέση με το 4-4-2 του πρώτου του αγώνα με τον Ηρακλή στην Θεσσαλονίκη,αφού πλέον υπάρχουν πολλοί ακραίοι στην ομάδα, ενώ στέκεται στην αλλαγή κατά τα 6/11 της ενδεκάδας από την ημέρα, που ανέλαβε ο Ιταλός.

Ο Αντρέα Στραματσόνι από το 4-4-2 σε ευθεία άρχισε στο πρώτο του παιχνίδι στον Παναθηναϊκό κόντρα στον Ηρακλή στο Καυτατζόγλειο, στη συνέχεια δοκίμασε και το 4-3-3 και το 4-2-3-1 και το 4-4-1-1 και το 4-4-2 σε ρόμβο και φαίνεται ότι και πάλι καταλήγει από εκεί που άρχισε . Στο 4-4-2 σε ευθεία. Η διαφορά είναι, ότι στο ξεκίνημα της παρουσίας του στον πάγκο του Παναθηναϊκού ο Στραματσόνι δεν είχε τους παίκτες για να παίξει αυτό το 4-4-2 σε ευθεία και εννοούμε κυρίως τα άκρα, όπου τώρα έχει πληθώρα λύσεων ενώ στο πρώτο παιχνίδι με τον Ηρακλή, όπου ο Ιταλός κάθησε στον πάγκο(με τον Ολυμπιακό δεν έγινε) στα άκρα έπαιξαν δύο παίκτες του άξονα. Ο Αντζαγκούν και ο Αμπέντ. Ας θυμηθούμε την ενδεκάδα του Παναθηναϊκού με τον Ηρακλή στην Θεσσαλονίκη με 4-4-2 σε ευθεία: Ο Στιλ κάτω από τα δοκάρια, ο Πράνιτς αριστερό μπακ, ο Τριανταφυλλόπουλος δεξί μπακ, οι Σάντσεθ, Ταυλαρίδης στόπερ. Αμυντικά χαφ οι Εσιέν, Ζέκα, αριστερό χαφ ο Αντζαγκούν, δεξί χαφ ο Αμπέντ και επιθετικό δίδυμο ο Μπέργκ με τον Καρέλη.

Ο Στραματσόνι επιστρέφει από ότι φαίνεται σε αυτό το 4-4-2 σε ευθεία, διότι πλέον αντί του Καρέλη έχει τον Λέτο, που μπορεί να παίξει δίπλα στον Μπέργκ. Οπότε από την στιγμή, που έχει αποφασίσει να παίξει με δύο επιθετικούς είτε το 4-4-2 σε ρόμβο θα επιλέξει, είτε το 4-4-2 σε ευθεία. Αν παίξει με ρόμβο δεν μπορεί να αξιοποιήσει τους καλούς ακραίους, που έχει , αν παίξει με το 4-4-2 σε ευθεία δεν μπορεί να αξιοποιήσει τόσο πολύ τον Βιγιαφάνιες που είναι κυρίως παίκτης άξονα και λιγότερο για τα άκρα. Επιλέγει το 4-4-2 σε ευθεία, για να εκμεταλλευτεί την εκρηκτικότητα και την δυνατότητα για γκολ από τον Μπουμάλ, τον Βλαχοδήμο, τον Καλτσά, τον Εβατζελίστα, τον Βιγιαφάνιες. Και έχει δύο παίκτες στον άξονα εκ των οποίων ο ένας είναι ο Ζέκα και ο άλλος ένας από τους Αμπέντ(κυρίως), Λουντ, Λαγό, Εσιέν, Κουτρουμπή(κατά περίσταση). Στο φιλικό με τον Πανιώνιο έβαλε εκεί και τον Εβαντζελίστα. Φυσικά στα δύο από τα τρία παιχνίδια πρωταθλήματος, που απομένουν για την κανονική διάρκεια δεν θα παίξει ο τιμωρημένος Μπέργκ, αλλά εκεί μπορεί να βάλει ο Ιταλός τον Πέτριτς, τον Μαμούτε η τον Κλωναρίδη (για δεύτερο φορ τον υπολογίζει περισσότερο ο Ιταλός).

Πάντως αν ρίξει κανείς και μία ματιά στην πρώτη ενδεκάδα σε παιχνίδι, που έγινε από τον Στραματσόνι στον Παναθηναϊκό θα διαπιστώσει και τις αλλαγές σε πρόσωπα. Οι Τριανταφυλλόπουλος, Αντζαγκούν, Καρέλης έχουν αποχωρήσει, οι Εσιέν, Σάντσεθ, Ταυλαρίδης έχουν χάσει για διαφόρους λόγους την θέση τους στην ενδεκάδα και οι μόνοι σταθεροί είναι οι Στιλ, Πράνιτς, Ζέκα, Μπέργκ και ο Αμπεντ πότε παίζει πότε όχι. Είναι φανερό , ότι κατά τα 6/11 ο Παναθηναϊκός έχει αλλάξει σε πρόσωπα στην ενδεκάδα, όπως και είναι φανερό, ότι αυτό το 4-4-2 σε ευθεία ταιριάζει στο σημερινό ρόστερ του Παναθηναϊκού, που έχει πολλούς ακραίους.

Οι Μάχες Των Play Off είναι στο Gazzetta.gr

Τα πιο συναρπαστικά Play Off της δεκαετίας είναι στο Gazzetta.gr! Όλα τα αθλητικά νέα για την αγαπημένη σου ομάδα, σε συνεχή ενημέρωση. Ακολούθησε το Gazzetta και θα είσαι πάντα ενημερωμένος για το πρόγραμμα των Play Off, την βαθμολογία των ομάδων, τις μεταδόσεις και φυσικά παρακολουθείτε live τα Play Off μέσα από το Game Center!

Τάσος Νικολογιάννης
Τάσος Νικολογιάννης

Το σαράκι της δημοσιογραφίας του μπήκε από πιτσιρικάς, όταν γύρναγε από το σχολείο και άκουγε τις περιγραφές αγώνων στο ραδιόφωνο έλεγε ότι ήθελε να ασχοληθεί με την αθλητική δημοσιογραφία. Άρρωστος Παναθηναϊκός έγινε από τον πατέρα του και αρχισε από μικρός να πηγαίνει στα γήπεδα. Όταν τελείωσε την φοίτησή του στο εργαστήρι επαγγελματικής δημοσιογραφίας το όνειρό του ήταν κάποια μέρα να ασχοληθεί με το ρεπορτάζ της αγαπημένης του ομάδας. Η αρχή της καριέρας του έγινε από τα χαμηλά ρεπορτάζ στον «ΦΙΛΑΘΛΟ» το 1984. Τότε μεγάλο σχολείο, θυμάται πλέον με θλίψη αυτή την εφημερίδα και πως την οδήγησαν στον αφανισμό αυτοί που την διοικούσαν. Αφού πέρασε από ρεπορτάζ Πειραϊκών, Β' Εθνικής, διαιτησίας το καλοκαίρι του 1986 έγινε το όνειρό του πραγματικότητα και ανέλαβε το ρεπορτάζ Παναθηναϊκού. Το 2003 έφυγε από τον «ΦΙΛΑΘΛΟ» , πήγε στο SPORTIME και μετά στην SPORTDAY όπου δουλεύει μέχρι σήμερα.

Σταθμός για την καριέρα του ήταν η συνεργασία του με τον Novasport fm από το 2000. Όπως λέει χαρακτηριστικά , μέχρι τότε δεν τον ήξερε ούτε η μάνα του, από τότε τον έμαθε σταδιακά πολύς κόσμος. Είναι άρρωστος με την δημοσιογραφία και δεν μπορεί να σκεφτεί τον εαυτό του χωρίς να ψάχνει το ρεπορτάζ.