Θεαματικός μπροστά, έμπαζε από την μέση και πίσω

Θεαματικός μπροστά, έμπαζε από την μέση και πίσω

Τάσος Νικολογιάννης Τάσος Νικολογιάννης
Θεαματικός μπροστά, έμπαζε από την μέση και πίσω

bet365

Ο Τάσος Νικολογιάννης γράφει γα τον θεαματικό στην επίθεση και προβληματικό στην αμυντική λειτουργία Παναθηναϊκό κόντρα στον Παναιτωλικό, τους πρωταγωνιστές της νίκης με 4-2, αλλά και στις στημένες φάσεις, που δουλεύει ο Στραματσόνι και φαίνεται.

Ήταν από αυτά τα παιχνίδια, που όπως λέμε «φέρνουν τον κόσμο στα γήπεδα». Παιχνίδια, που σπάνια βλέπουμε στην Σούπερ Λίγκα. Ο Παναθηναϊκός νίκησε 4-2 τον Παναιτωλικό, αλλά το σκορ δεν λέει την αλήθεια. Θα μπορούσε να μην είχε κερδίσει ο Παναθηναϊκός αν ο αντίπαλός του δεν είχε χάσει τόσες ευκαιρίες. Από την άλλη ευκαιρίες έκανε και ο Παναθηναϊκός. Αν τις έβαζε το τελικό σκορ θα μπορούσε να ήταν μεγαλύτερο υπέρ του.

Η ουσία είναι, ότι χθες είδαμε τον καλύτερο -δημιουργικά- Παναθηναϊκό επί Στραματσόνι και ίσως έναν από τους καλύτερους Παναθηναϊκούς-δημιουργικά- τη φετινή περίοδο. Τέσσερα γκολ, πλούσια ανάπτυξη από τα πλάγια με Κλωναρίδη, Καρέλη, Καλτσά, από τον άξονα με τον οδοστρωτήρα Αμπέντ και αποδέκτη τον ποιοτικό Πέτριτς. Δύο γκολ ο Κροάτης και άλλα δύο γκολ ο Αλγερινός, τα έβαλαν οι δύο κορυφαίοι παίκτες του Παναθηναϊκού με τον ταχύτατο, απρόβλεπτο και εκρηκτικό Κλωναρίδη να τους ακολουθεί. Αυτά είναι τα καλά νέα για τον Παναθηναϊκό. Σκόραρε τέσσερις φορές, είχε άλλες τόσες ευκαιρίες, χαιρόσουν να τον βλέπεις από την μέση και μπροστά. Η μπάλα κάτω και όχι αυτές οι αντιτουριστικές γιόμες.

Υπάρχουν, όμως και τα κακά νέα. Και αναφέρομαι στην κακή αμυντική λειτουργία, η οποία άρχιζε από την μεσαία γραμμή και κατέληγε στον Στιλ. Από όσους αγωνίστηκαν χθες στην άμυνα και την μεσαία γραμμή, ο μόνος που ήταν σούπερ ήταν ο Αμπέντ. Όλοι οι άλλοι ήταν από κακοί έως πολύ κακοί. Και ο Πράνιτς με τον Εσιέν στο κέντρο δεν είχαν τρεξίματα με αποτέλεσμα οι παίκτες του Παναιτωλικού να ασκούν τρομερή πίεση, την οποία δεν μπόρεσαν αντιμετωπίσουν κυρίως ο Νάνο αριστερά(χωρίς βοήθειες από τον Πράνιτς) και λιγότερο ο Βέμερ από δεξιά. Και στο κέντρο της άμυνας και ο Τελάντερ και ο Ταυλαρίδης, που έχασαν σχεδόν όλες τις μονομαχίες. Η τύχη τα έφερε έτσι, όμως και ο Ταυλαρίδης, που έκανε ένα κακό παιχνίδι με μία προβολή στο 92 απεσόβησε το 3-3 από τον Βασιλείου και στη συνέχεια έγινε το 4-2. Και ο Στιλ κάτω από τα δοκάρια ήταν ασταθής και είχε κακή αντίδραση στο δεύτερο γκολ και σε κάποιες άλλες στιγμές, αλλά είχε και μία φοβερή απόκρουση, που έστειλε την μπάλα στο δοκάρι και μετά κόρνερ.

Είναι δεδομένο, ότι αυτό το 4-3-3 μπορεί να κάνει τον Παναθηναϊκό θεαματικό,αλλά στην μεσαία γραμμή ο Εσιέν μόνος του είναι δύσκολο να παίξει και χρειάζεται σίγουρα και τον Ζέκα με τρεξίματα και τον χθεσινό Αμπέντ. Έτσι ώστε η ομάδα να μην δέχεται με ευκολία φάσεις. Με τον Αστέρα Τρίπολης και τον Παναιτωλικό ο Παναθηναϊκός δεν την «πλήρωσε» στο τέλος και κέρδισε. Στο επόμενο παιχνίδι, αν δεν αλλάξει πρόσωπο στην αμυντική του λειτουργία θα την «πατήσει» σίγουρα. Τα λέω τώρα, διότι ακολουθεί παιχνίδι στα Γιάννενα για το κύπελλο, κόντρα σε μία ομάδα καλύτερη από τον Παναιτωλικό. Ο Παναθηναϊκός πρέπει να αλλάξει αμυντικά την εικόνα του αν θέλει να πάρει αποτέλεσμα πρόκρισης.

Και κάτι ακόμα, που φαίνεται. Ο Στραματσόνι δουλεύει πολύ στις στημένες φάσεις. Στα κόρνερ αυτό το να δίνει πάσα κοντινή αυτός που εκτελεί στον άλλον, που έρχεται με το αριστερό πόδι(από αριστερά) και το δεξί πόδι (από δεξιά) και στη συνέχεια να σεντράρει το έχουν καταλάβει όλοι οι αντίπαλοι και κάτι άλλο πρέπει να ετοιμάσει ο Ιταλός. Στα φάουλ, όμως, γίνονται διάφορες κομπίνες. Όπως στην φάση του τέταρτου γκολ, όταν ο Λαγός δεν γέμισε στην περιοχή, αλλά έδωσε στον ξεμαρκάριστο Καλτσά, που από δεξιά γύρισε την μπάλα και ο Αμπέντ ερχόμενος από τα χαφ σκόραρε.

*Για τον Μαντζουράκη που χτυπιόταν στον πάγκο 90 λεπτά και ζήταγε ανύπαρκτα φάουλ και πέναλτι προκαλώντας με τις φωνές του δεν έχω να πω πολλά. Κρίμα διότι στο ξεκίνημα της καριέρας του(πριν πάει στον Ολυμπιακό) είχε δείξει άλλο πρόσωπο. Τώρα φαίνεται, ότι φωνάζει όταν παίζει κόντρα σε Παναθηναϊκό και άλλες ομάδες και έχει 50αρίσια διαιτησία και το… βουλώνει, όταν η ομάδα του αντιμετωπίζει εχθρική διαιτησία και χάνει στο Καραΐσκάκη από τον Ολυμπιακό, όπως έγινε πριν λίγο καιρό. Τότε ήπιε το αμίλητο νερό 90 λεπτά τώρα χτυπιόταν. Και ο τέταρτος διαιτητής Μιχαηλίδης χθες σε όλο τον αγώνα άκουγε τον Μαντζουράκη να λέει διάφορα από τον πάγκο και δεν… τόλμησε ούτε παρατήρηση να του κάνει. Νέο φυντάνι….

Οι Μάχες Των Play Off είναι στο Gazzetta.gr

Τα πιο συναρπαστικά Play Off της δεκαετίας είναι στο Gazzetta.gr! Όλα τα αθλητικά νέα για την αγαπημένη σου ομάδα, σε συνεχή ενημέρωση. Ακολούθησε το Gazzetta και θα είσαι πάντα ενημερωμένος για το πρόγραμμα των Play Off, την βαθμολογία των ομάδων, τις μεταδόσεις και φυσικά παρακολουθείτε live τα Play Off μέσα από το Game Center!

Τάσος Νικολογιάννης
Τάσος Νικολογιάννης

Το σαράκι της δημοσιογραφίας του μπήκε από πιτσιρικάς, όταν γύρναγε από το σχολείο και άκουγε τις περιγραφές αγώνων στο ραδιόφωνο έλεγε ότι ήθελε να ασχοληθεί με την αθλητική δημοσιογραφία. Άρρωστος Παναθηναϊκός έγινε από τον πατέρα του και αρχισε από μικρός να πηγαίνει στα γήπεδα. Όταν τελείωσε την φοίτησή του στο εργαστήρι επαγγελματικής δημοσιογραφίας το όνειρό του ήταν κάποια μέρα να ασχοληθεί με το ρεπορτάζ της αγαπημένης του ομάδας. Η αρχή της καριέρας του έγινε από τα χαμηλά ρεπορτάζ στον «ΦΙΛΑΘΛΟ» το 1984. Τότε μεγάλο σχολείο, θυμάται πλέον με θλίψη αυτή την εφημερίδα και πως την οδήγησαν στον αφανισμό αυτοί που την διοικούσαν. Αφού πέρασε από ρεπορτάζ Πειραϊκών, Β' Εθνικής, διαιτησίας το καλοκαίρι του 1986 έγινε το όνειρό του πραγματικότητα και ανέλαβε το ρεπορτάζ Παναθηναϊκού. Το 2003 έφυγε από τον «ΦΙΛΑΘΛΟ» , πήγε στο SPORTIME και μετά στην SPORTDAY όπου δουλεύει μέχρι σήμερα.

Σταθμός για την καριέρα του ήταν η συνεργασία του με τον Novasport fm από το 2000. Όπως λέει χαρακτηριστικά , μέχρι τότε δεν τον ήξερε ούτε η μάνα του, από τότε τον έμαθε σταδιακά πολύς κόσμος. Είναι άρρωστος με την δημοσιογραφία και δεν μπορεί να σκεφτεί τον εαυτό του χωρίς να ψάχνει το ρεπορτάζ.