Τι δεν καταλαβαίνεις;

Τι δεν καταλαβαίνεις;

Τάσος Νικολογιάννης Τάσος Νικολογιάννης
Τι δεν καταλαβαίνεις;

bet365

Ο Τάσος Νικολογιάννης δεν στέκεται στην πρόκριση-υποχρέωση του Παναθηναϊκού στο κύπελλο , αλλά στα όσα συνέβησαν πάνω σε έναν αγωνιστικό χώρο - χωράφι

H πρόκριση ήρθε και πλέον η τελευταία αγωνιστική στην φάση των ομίλων του κυπέλλου είναι αδιάφορη για τον Παναθηναϊκό, που πέρασε πρώτος από τον όμιλο και μαθηματικά. Φυσικά δεν πρόκειται για επιτυχία , για υποχρέωση πρόκειται και για το αυτονόητο. Απλά μπορούμε να σταθούμε στον πρωταγωνιστή του αγώνα Βίκτωρα Κλωναρίδη. Για πολλούς ήταν αδικημένος από τον Αναστασίου, εγώ πιστεύω, ότι είναι ένας παίκτης με τρομερά στοιχεία, που αρκετές φορές δεν έχει την απαραίτητη συγκέντρωση, όταν παίζει και για αυτό δεν έχει και σταθερή απόδοση. Σίγουρα θα μπορούσε να πάρει περισσότερες ευκαιρίες, τις οποίες θα έχει τώρα με τον Στραματσόνι να τον χρησιμοποιεί ειδικά μετά την εμφάνιση και τα γκολ, που έβαλε στην Πάτρα.

Κατά τα άλλα μπάλα δεν μπορούσε να παιχτεί. Μιλάμε για χωράφι κανονικό και είναι «εγκληματίες» όσοι έχουν δώσει άδεια να γίνονται αγώνες σε αυτό τον αγωνιστικό χώρο. Οσοι παίζουν πρώτα κοιτάνε να βγουν υγιείς από τον αγωνιστικό χώρο και αυτό νομίζω, ότι είχαν στο μυαλό τους οι παίκτες του Παναθηναϊκού ειδικά μετά το 0-2.

Το 4-4-2 σε ρόμβο του Ιταλού πήγε περίπατο , όταν είδε το χωράφι, που παίζουν οι παίκτες του και έδωσε εντολή για μακρινές πάσες του Σάντσεθ , προς τους επιθετικούς, αφού κάτω η μπάλα δεν παιζόταν. Αλλού την έστελνες, αλλού πήγαινε.

Ο Μπέργκ την πάτησε από το γήπεδο και τώρα θα τρέξει για να προλάβει το παιχνίδι με τον Αστέρα , αφού έτσι και αλλιώς στην Βέροια λόγω τιμωρίας δεν παίζει. Ο Μπέργκ, που άλλος ένας διαιτητής έδειξε ότι δεν τον σέβεται. Ο Σελίμος ….έγραψε ιστορία με το φάουλ που δεν έδωσε σε τάκλιν με τα δύο πόδια στα πόδια του Μπέργκ από τον Χατζή. Ούτε κάρτα, ούτε φάουλ σε μία φάση , που δείχνει ΠΡΟΘΕΣΗ και όχι ανθρώπινο λάθος. Όπως και σε κάποια φάουλ, που έγιναν στον Καρέλη έξω από την περιοχή της Παναχαϊκής στο πρώτο ημίχρονο. Τελικό σκορ 1-2 για τον Παναθηναϊκό. Στα φάουλ; 28-12 υπέρ της Παναχαϊκής. Οι αριθμοί τα λένε όλα, εγώ τι να πω. Κατά τα άλλα «φτιάξε ομάδα και μετά μίλα για την διαιτησία» και «ο Μπέργκ όλο γκρινιάζει χωρίς λόγο» και άλλα τέτοια. Είναι φανερό, ότι ανεξάρτητα με την κακή εικόνα, που δείχνεις σαν ομάδα έχουν βάλει σκοπό να σου σπάσουν και τα νεύρα και κυρίως να …εξοντώσουν τον Μπέργκ. Το χαμόγελο του Μπέργκ στο φάουλ, που του κάνει ο Χατζής και δεν το δίνει ο Σελίμος τα λέει όλα. Δεν μου κάνει εντύπωση ο Σελίμος. Απουσίαζε από την Σούπερ Λίγκα για μερικά χρόνια , επέστρεψε και τώρα κάνει τα …ΠΑΝΤΑ για να γίνει διεθνής. Τι δεν καταλαβαίνεις;

Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta.

Τάσος Νικολογιάννης
Τάσος Νικολογιάννης

Το σαράκι της δημοσιογραφίας του μπήκε από πιτσιρικάς, όταν γύρναγε από το σχολείο και άκουγε τις περιγραφές αγώνων στο ραδιόφωνο έλεγε ότι ήθελε να ασχοληθεί με την αθλητική δημοσιογραφία. Άρρωστος Παναθηναϊκός έγινε από τον πατέρα του και αρχισε από μικρός να πηγαίνει στα γήπεδα. Όταν τελείωσε την φοίτησή του στο εργαστήρι επαγγελματικής δημοσιογραφίας το όνειρό του ήταν κάποια μέρα να ασχοληθεί με το ρεπορτάζ της αγαπημένης του ομάδας. Η αρχή της καριέρας του έγινε από τα χαμηλά ρεπορτάζ στον «ΦΙΛΑΘΛΟ» το 1984. Τότε μεγάλο σχολείο, θυμάται πλέον με θλίψη αυτή την εφημερίδα και πως την οδήγησαν στον αφανισμό αυτοί που την διοικούσαν. Αφού πέρασε από ρεπορτάζ Πειραϊκών, Β' Εθνικής, διαιτησίας το καλοκαίρι του 1986 έγινε το όνειρό του πραγματικότητα και ανέλαβε το ρεπορτάζ Παναθηναϊκού. Το 2003 έφυγε από τον «ΦΙΛΑΘΛΟ» , πήγε στο SPORTIME και μετά στην SPORTDAY όπου δουλεύει μέχρι σήμερα.

Σταθμός για την καριέρα του ήταν η συνεργασία του με τον Novasport fm από το 2000. Όπως λέει χαρακτηριστικά , μέχρι τότε δεν τον ήξερε ούτε η μάνα του, από τότε τον έμαθε σταδιακά πολύς κόσμος. Είναι άρρωστος με την δημοσιογραφία και δεν μπορεί να σκεφτεί τον εαυτό του χωρίς να ψάχνει το ρεπορτάζ.