Ασπρόμαυρα ρεκόρ και ιστορίες… διαρκείας!

ΑΠΟ ΤΟ SOLD OUT ΤΟΥ ΖΑΓΟΡΑΚΗ ΣΤΑ 11.396 «ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ» ΤΟΥ ΣΑΒΒΙΔΗ

Ασπρόμαυρα ρεκόρ και ιστορίες… διαρκείας!

Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοίνωσε τη Δευτέρα (18/9) τον τελικό αριθμό των εισιτηρίων διαρκείας (11.396) για μια… κουτσή σεζόν. Τι έχει συμβεί μέσα στην τελευταία δεκαετία; Το gazzetta.gr θυμίζει…

Ασπρόμαυρα ρεκόρ και ιστορίες… διαρκείας!

Μπαρτσελόνα – Εϊμπαρ με επιστροφή στοιχήματος*, αν ο Σουάρες σκοράρει το πρώτο γκολ. *Ισχύουν Οροι και Προϋποθέσεις (21+).

Σε σχέση με το «sold out» του Ζαγοράκη, το καλοκαίρι του 2009, ο φετινός αριθμός των εισιτηρίων διαρκείας μπορεί να μοιάζει μικρός, ωστόσο δεν πρέπει να περάσει απαρατήρητο το γεγονός ότι 11.396 άνθρωποι αγόρασαν διαρκείας, ενώ ήξεραν εκ των προτέρων πως θα δουν τον ΠΑΟΚ στις 10 Δεκεμβρίου (στο ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό), αφήστε που στην πορεία τους προέκυψε και ο αποκλεισμός από την Ευρώπη…

Ασφαλώς και οι εποχές έχουν αλλάξει, πολύ δύσκολα θα φτάσουμε ξανά στα νούμερα της πενταετίας 2007-2012, όπου συνολικά διατέθηκαν 85.850 κάρτες. Τότε, που η ασπρόμαυρη ΠΑΕ, με μότο το «εμείς μαζί για μια ζωή», έφτασε στο απόλυτο ρεκόρ (21.100) και η Τούμπα των 28.703 καθισμάτων είχε 73% πληρότητα μόνο από διαρκείας. Οι κάτοχοι μιας μόνιμης θέσης στο γήπεδο είδαν την ομάδα τους να πρωταγωνιστεί στην κούρσα του πρωταθλήματος και να διαλύει όποιον βρήκε μπροστά της στα πλέι οφ.

Μάλιστα, προς το τέλος εκείνης της χρονιάς σημείωσε ένα δεύτερο «sold out» με τα «μίνι διαρκείας» των τριών αγώνων για τα πλέι οφ, όπου η Τούμπα έφτασε στο 100% της πληρότητας στα ντέρμπι με Ολυμπιακό, Άρη και ΑΕΚ. 

Εποχές σαν του 2009 πολύ δύσκολα θα ξαναζήσουμε στο υπάρχον γήπεδο, ίσως στη «νέα Τούμπα» να υπάρξουν οι συνθήκες και οι προϋποθέσεις για ακόμη μεγαλύτερα νούμερα, που ενίοτε μεταφράζονται  και ως οικονομική στήριξη προς την ΠΑΕ.

Οι διοικήσεις Ζαγοράκη στηρίχθηκαν από τον κόσμο του ΠΑΟΚ, φτάνοντας στις 85.860 κάρτες στις πέντε σεζόν, με το ιστορικό «χαμηλό» της τελευταίας δεκαετίας να σημειώνεται την περίοδο 2014-15 με μόλις 8.219 κατόχους διαρκείας. Πάντως, ακόμη και τότε, όταν ο κόσμος είδε «κάτι να αλλάζει» οδήγησε την ΠΑΕ στο να βγάλει εισιτήρια διαρκείας β’ γύρου.

Γενικά, ο κόσμος από «μέγας χορηγός», στα χρόνια του Θόδωρου Ζαγοράκη, έδειξε να καλύπτεται πίσω από την οικονομική επιφάνεια και δύναμη του Ιβάν Σαββίδη, με το καλύτερο νούμερο να είναι οι 12.820 κάρτες το καλοκαίρι (2013-14) του Στοχ, του Λούκας και των άλλων αστεριών.

Αναλυτικά τα νούμερα των εισιτηρίων διαρκείας από την πρώτη χρονιά του Ζαγοράκη μέχρι και φέτος:  

1. 2007-2008: 12.259

2. 2008-2009: 19.159

3. 2009-2010: 21.100

4. 2010-2011: 19.203

5. 2011-2012: 14.139

6. 2012-2013: 8.426

7. 2013-2014: 12.820

8. 2014-2015: 8.219

9. 2015-2016: 9.103

10. 2016-2017: 12.103

11. 2017-2018: 11.396

Best of internet