Τόμας: «Vamos Aris»! (pic)
Μπορεί ο Άρης να μη κατάφερε να κατακτήσει την τρίτη θέση, ωστόσο ο Τόρεϊ Τόμας, έστειλε το δικό του ευχαριστώ σε όλους για τη δύσκολη χρονιά που κλείνει επιτυχημένα με την τέταρτη θέση, ενώ έστειλε και το δικό του μήνυμα στον κόσμο...
Αναλυτικά:
«Η χρονιά μόλις ολοκληρώθηκε. Ήταν μία σκληρή ήττα αλλά η σεζόν ήταν πολύ ξεχωριστή. Συγκεντρωθήκαμε τον Σεπτέμβριο και φτάσαμε μέχρι εδώ. Θέλω να ευχαριστήσω τους συμπαίκτες μου και το προπονητικό επιτελείο που περάσαμε πολλά μαζί. Θέλω επίσης να ευχαριστήσω τους οπαδούς μας και τη διοίκηση που πίστεψε σε αυτή την ομάδα. Vamos Αris».
Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta. Ακολούθησέ μας και στο Google News.

