Πρόστιμο στον ΠΑΟΚ
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του gazzetta.gr στην Google Πρόστιμο ύψους 1.900 ευρώ καλείται να πληρώσει η ΚΑΕ ΠΑΟΚ για τα όσα ακούστηκαν στο Game 3 της σειράς με τον Παναθηναϊκό.
Η απόφαση του Aθλητικού Δικαστή:
«Επιβάλλεται στην ΠΑΟΚ ΚΑΕ:
α) για το υβριστικό σύνθημα με αποδέκτη μη φυσικά πρόσωπα, που δεν συνιστά προσβολή εθνικών συμβόλων, πρόστιμο 500,00€ και
β) για το υβριστικό σύνθημα με αποδέκτη φυσικό πρόσωπο, επίπληξη και πρόστιμο 1.400,00€, κατά τον αγώνα Πρωταθλήματος με τον ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟ της 2-6-2015».
Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta. Ακολούθησέ μας και στο Google News.
