Μπαρτζώκας: «Κάναμε ότι έπρεπε»
Τον τρόπο με τον οποίο η Μπαρτσελόνα κατάφερε να επιστρέψει στις νίκες, σχολίασε στην συνέντευξη Τύπου ο Γιώργος Μπαρτζώκας.
«Είμαστε πολύ χαρούμενοι. Ήταν ένα πολύ σημαντικό ματς για εμάς ύστερα από τρεις σερί ήττες στην Euroleague. Με κάποιον τρόπο βρήκαμε τον δρόμο μας και παίξαμε άμυνα για 40 λεπτά.
Μπορέσαμε να ελέγξουμε τη διαφορά των 15 πόντων και καταφέραμε να πάρουμε τη νίκη. Είναι απρόβλεπτη η Euroleague, οπότε κάθε ματς μετράει.
Μπορώ να πω πως είχαμε συνέπεια για 40 λεπτά. Κάναμε αυτό που έπρεπε, παίξαμε σκληρά και πήραμε τη νίκη».
Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta. Ακολούθησέ μας και στο Google News.
ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΗ:
- Παπαπέτρου για Ομπράντοβιτς στο Gazzetta: «Είναι το καλύτερο που μπορούσε να γίνει για τον Παναθηναϊκό»
- Σορτς: Συμφώνησε με τη Βαλένθια, απομένει η ανακοίνωση - Ποιες είναι οι αποδοχές
- Μεσίνα για επιστροφή Ομπράντοβιτς στον Παναθηναϊκό: «Είναι μια σπουδαία ιστορία που τελειώνει με έναν όμορφο τρόπο»