Μέλμπεργκ:«Πληρώσαμε την... πρεμιέρα»
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του gazzetta.gr στην Google Την απογοήτευσή του για τον αποκλεισμό από τη συνέχεια του Τσάμπιονς Λιγκ εξέφρασε ο Όλαφ Μέλμπεργκ, τονίζοντας πως ο Ολυμπιακός πρέπει να κοιτάξει το πρωτάθλημα.
«Υπάρχει απογοήτευση όχι για το τι κάναμε εμείς, αλλά γενικά για την βραδιά. Τώρα πρέπει να κοιτάξουμε το πρωτάθλημα που έχει δύσκολα παιχνίδια και αργότερα θα ασχοληθούμε με το Γιουρόπα Λιγκ» και πρόσθεσε:«Στο πρώτο παιχνίδι με την Μαρσέιγ που δεν παίξαμε καλά το πληρώσαμε τώρα... Ήμασταν άτυχοι με την Άρσεναλ και την Ντόρτμουντ εκτός αλλά μετά, στα εντός έδρας ματς τα πήγαμε πολύ καλά».
Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta. Ακολούθησέ μας και στο Google News.
