Φιλικό δίτερμα για ΟΦΗ
Η σημερινή προπόνηση του ΟΦΗ, η οποία πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι στο αθλητικό κέντρο της ομάδας, περιελάμβανε φιλικό δίτερμα με τον Ρούβα. Οι κρητικοί ηττήθηκαν 0-2, με τους δυο προπονητές να χρησιμοποιούν όσους δεν έχουν αρκετό χρόνο συμμετοχής στα επίσημα παιχνίδια και να βγάζουν χρήσιμα συμπεράσματα.
Το σκορ άνοιξε ο Ταχματζίδης στο 18' και ο Ξημεράκης διαμόρφωσε στο 70' το τελικό σκορ. Βέβαια, οι γηπεδούχοι είχαν αρκετές ευκαιρίες, με τους Μάντζιο, Βάντο, Ζορμπάς, ενώ είχε και δοκάρι με τον Ουκάρ στο 69'. Από εκεί και πέρα, για πρώτη φορά αγωνίστηκε ο Μηνάς Πίτσος, ύστερα από τον τραυματισμό του στη φτέρνα.
Έτσι, η προετοιμασία του συλλόγου για την εντός έδρας αναμέτρηση με τον Αστέρα θα συνεχιστεί αύριο με μια προπόνηση το απόγευμα, ενώ την Τετάρτη θα υπάρξουν δυο προπονήσεις το πρωί και το απόγευμα. Τέλος, χρέη διαιτητού εκτέλεσε με επιτυχία ο προπονητής τερματοφυλάκων, Κώστας Χανιωτάκης.
Οι συνθέσεις
ΟΦΗ: Βεζυρίδης, Μονιάκης (70 Τζούνιορ), Βάντο, Πίτσος, Ταυλαρίδης, Ζόρντι Λόπεζ, Βερόν, Ουκάρ, Ζορμπάς, Μάντζιος, Νύκταρης (45 Ζαχαράκης).
Ρούβας: Καλομοίρης, Φουκαράκης, Κωνσταντάρας, Κατασμπελίδης, Ταχματζίδης, Πλουσής, Σταθόγλου, Μασαούτης, Περογαμβράκης, Ρηγάκης.
Στο Β' μέρος αγωνίστηκαν και οι: Τσαμάρης, Μπελίτσας, Ξημεράκης, Μαραγκάκης, Χριστοδουλάκης, Γιαννακάκης, Κοντάκης, Καραταράκης, Ιερωνυμάκης, Ανυφαντάκης.
Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta. Ακολούθησέ μας και στο Google News.
