«Μόνο με εισιτήριο στο γήπεδο»
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του gazzetta.gr στην Google Ανακοίνωση με την οποία καλεί τον κόσμο του Ολυμπιακού που δεν έχει εισιτήριο για το ντέρμπι να μην εισέλθει στο «Γ. Καραϊσκάκης», εξέδωσε η «ερυθρόλευκη» ΠΑΕ.
«Η Π.Α.Ε. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ καλεί τους φιλάθλους της ομάδας μας, οι οποίοι δεν κατάφεραν να βρουν εισιτήριο για τον μεθαυριανό αγώνα με τον Παναθηναϊκό να μην προσέλθουν το Σάββατο στο στάδιο Καραϊσκάκη, συμβάλλοντας έτσι στην διευκόλυνση της πρόσβασης των φιλάθλων που έχουν εισιτήριο και κατ’ επέκταση στην ομαλή διεξαγωγή του αγώνα», αναφέρει η σχετική ανακοίνωση.
Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta. Ακολούθησέ μας και στο Google News.
