«Χέρι» από Τερίμ σε Ριέρα
Με αφορμή τις δηλώσεις του Νταβίντ Φουστέρ, ο οποίος τόνισε σε ραδιοφωνικό σταθμό της Κωνσταντινούπολης πως ο Άλμπερτ Ριέρα θέλει να επιστρέψει στην Ελλάδα, ο τεχνικός της Γαλατάσαραϊ... φόρτωσε και κάλεσε τον παίκτη στο γραφείο του για εξηγήσεις.
Είναι γνωστό βέβαια πως ο προπονητής της «Τσιμ Μπομ Μπομ» όταν εκνευρίζεται... ξεσπάει άσχημα. Ο Τερίμ του έβαλε τις φωνές και όταν του ζήτησε να μάθει τι ακριβώς συμβαίνει, ο Ριέρα διέψευσε τα όσα είπε ο Φουστέρ και τόνισε ότι στην Τουρκική ομάδα περνάει πολύ καλά και η Γαλατά είναι η μόνη ομάδα που έχει στο μυαλό του.
Μάλιστα, ο Ισπανός μέσος φέρεται να δικαιολογήθηκε λέγοντας: «Εδώ θα μείνω, σερ, δεν υπάρχει καμία περίπτωση αποχώρησης μου από την ομάδα», προσθέτοντας:«Θα παίξω καλύτερα στο μέλλον». Καταλήγοντας βρήκε την... ευκαιρία να ζητήσει συγνώμη για την εμφάνισή του στο τελευταίο ματς με την Μερσίν: «δεν έπαιξα καλά και αυτό φάνηκε...».
Πάντως, αξίζει να σημειωθεί ότι ακόμη και στην περίπτωση που ο Ριέρα θελήσει να επιστρέψει στο Λιμάνι, είναι δύσκολο ο Τερίμ και οι διοικούντες την Γαλατά να του το επιτρέψουν, ενώ θεωρείται απίθανο ο Ολυμπιακός να θελήσει να τον αγοράσει εκ νέου ή έστω να δώσει κάποιο ποσό για τον δανεισμό του...
Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta. Ακολούθησέ μας και στο Google News.
