Τα δικά μας παιδιά

Gazzetta team
Τα δικά μας παιδιά

bet365

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του gazzetta.gr στην Google
Από τα πολλά emails που λαμβάνω καθημερινά και δεν αφορούν προσωπικά προβλήματα των αναγνωστών ( σε αυτά απαντώ στους ίδιους) δημοσιεύω σήμερα 15 αντιπροσωπευτικά για να δείτε περίπου τι γίνεται στο γραμματοκιβώτιο της gazzella’s…Γράμματα από όλη την Ελλάδα, αλλά κι από όλο τον κόσμο, Αυστραλία, Ιταλία, Γερμανία (εσείς ξέρετε)… Mαζί σας πέρασα όλον αυτό το χρόνο, δε μπορώ παρά να κλείσω με ένα άρθρο αφιερωμένο σε εσάς.


1. Giannis K.


Mπράβο Έλενα!!!Πολυ καλή ιστορία.

Γενικότερα όλα τα αρθρα σου είναι αξιοπρόσεκτα!!!

Ακόμα και εκείνο που είχες βάλει πριν 2-3 βδομάδες αν θυμάμαι καλά με τις λογιστικές πράξεις που έβγαζαν όλες το ίδιο νούμερο!!!


Υ.Γ. Η στήλη σου δεν εμφανίζεται στην εφαρμογή για το iphone? Δεν μπορώ να σε διαβάσω απο το κινητό! Βοήθησε με λίγο αν υπάρχει τρόπος!!

 

Το site του gazzetta εμφανίζεται στο I phone με διαφορετικό στήσιμο σελίδας από την οθόνη του pc. Μου έχουν δείξει ότι εμφανίζεται η στήλη, αλλά δεν έχω η ίδια I phone για να σου εξηγήσω. Ψάξτο λίγο, δεν νομίζω το τηλέφωνο να με έχει τόσο «ριγμένη». Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

2. A A


ΚΑΤΑΡΧΑΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ

ΤΗΝ ΕΓΡΑΨΕΣ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΣΩΣΕΙΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑΝ

ΑΝΘΡΩΠΟ ΑΠΟ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ.ΕΑΝ ΙΣΧΥΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΠΑ, ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ-ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ-, ΤΟΤΕ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ "ΑΡΘΡΟ ΣΟΥ ".

ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΣΥΝΗΘΩΣ ΣΕ ΚΡΑΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΙΣ

ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΟΥ, (ΛΟΓΩ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ), ΟΧΙ ΟΤΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ

ΑΠΛΑ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ "ΣΠΑΣΕΙ" ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΛΟΓΟ. ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙΣ ΝΑ ΣΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΡΗΜΑΔΙΑ ΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΑΝΑ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΨΥΧΟΦΑΡΜΑΚΑ ΛΟΓΩ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΤΗΣ, ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΓΚΑΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΟ.

ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ “ΕΞΟΥΣΙΑ” ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΗ

ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΣΩΣΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ

ΠΡΑΜΑΤΑ. ΑΠΛΑ ΜΗ ΞΕΧΝΑΣ :


Τον άρχοντα τριών δει μέμνησθαι: Πρώτον ότι ανθρώπων

άρχει. Δεύτερον ότι κατά νόμους άρχει. Τρίτον ότι ουκ αεί

άρχει.

Αγάθων,450-400 π.Χ.,Αρχαίος τραγικός


Μακάρι να είχα τη δύναμη που λές, με αυτά που γράφω έστω και έναν άνθρωπο να τον κάνω να σκεφτεί σωστά και υπέρ του, προσπερνωντας επικίνδυνες συνήθειες για τον εαυτό του. Δημοσιευσα το email γιατί θέλω να σου πώ πως ακόμα κι αν οι άνθρωποι έχουν κάπου διαφορές, σίγουρα κάπου έχουν και ομοιότητες. Ρολόγια , καντάρια και μυαλά ποτέ τους δεν ταιριάζουν. Παρόλα αυτά πιστεύω στο Θεό περισσότερο από όσο νομίζεις.


3. Αlex M.


Γεια σου γαζελίτσα Έλενα!! σήμερα βρήκα την στήλη σου και μου άρεσε πολύ!! θα σε ξεζουμίσω ολόκληρη σήμερα κιόλας όπως φαίνεται....είναι πολύ ωραία τα θέματά σου και το στυλ σου!! ελπίζω να τη συνεχίσεις......έχω να σου κάνω μια ερώτηση (λίγο προσωπική): το tattoo σου στο δεξί λαγόνιο τι γράφει (μας έφτιαξε τη μέρα πάντως ό,τι και να'ναι) ;;;; και κάτι ακόμα. Απ'ό,τι λες σου αρέσουν πολύ τα κατοικίδια! είμαι κτηνίατρος, οπότε για οποιαδήποτε απορία ή συμβουλή μην ντραπείς να με ρωτήσεις! Φιλιά!!


To tattoo γράφει στα λατινικά μια φράση του Νίτσε ‘ Ότι δε με σκοτώνει με κάνει πιο δυνατό’ “ Quid quid non me interficit, potentiorem me facit”. Ελπίζω να περιθάλπτεις αδέσποτα άνευ αμοιβης…

4.George Z.


Καλημέρα Έλενα. Με λένε Γιώργο και πραγματικά εντυπωσιάστηκα με τη φωτογράφιση σου και τη θηλυκότητα που εξέπεμπες. Επιπλέον έχω να πω ότι έχεις πραγματικά πολύ ωραίο στήθος(δεν το λέω εκ του πονηρού )και πιστεύω ότι όλα τα ωραία πρέπει να αναδεικνύονται.

Και πάλι συγχαρητήρια!


Eυχαριστώ, νομίζω πως το ανέδειξα αρκετά το στήθος λόγω επετείου της gazzetta.Τώρα θα το κρύψω για να γίνει πιο «ακριβοθώρητο»…


5. G. N

Ομορφες φώτο.


Ξεχωρίζω τις 13, 3, 9. Με αυτή τη σειρά.


Να περνάς ξέγνοιαστα και να προσέχεις.


Υ.Γ. Αν θες ρίξε μια ματιά στο nyxterinos-episkeptis.blogspot.com...


Για ρίξτε όλοι μια ματιά ποιος είναι αυτός ο νυχτερινός επισκέπτης…


6. B. Π.


Δηλαδη ρε Ελενα παρολο τις φωτογραφησεις για περιοδικα ή για οτιδηποτε αλλο ή τις επιδειξεις μοδας που κανεις,κ δεν μου φαινεται καθολου παραξενο κ περιεργο,εχεις χρονο να γραφεις κ σε αυτην την στηλη?????Δεν σε αποπαιρνω ουτε να σε θιξω θελω απλα το εχω σαν απορια!!!!!!Γτ καποια σαν εσενα που μπορει να εχει οτι θελει κ οποτε θελει να ασχοληται με καποιους σαν κ μας????


Ποια είμαι εγώ και ποιοι είστε εσείς ; Είμαστε όλοι ίσοι. Και μάλιστα, προτιμώ μάλλον πλέον να με διαβάζουν από το να με κοιτάνε … Aπο το κοινό που με διαβάζει παίρνω περισσότερη αυτοπεπεποίθηση και ικανοποίηση από αυτό που με κοιτάει.



7. Αλέξανδρος


Γειά σου Έλενα
Σου στέλνω αυτό το mail, το οποίο είναι το δεύτερο συνολικά, γιατί έχω μάθει και να κράζω και να αποδίδω εύσημα όταν πρέπει.
Το πρώτο mail , ήταν για το τελείως άστοχο(χρησιμοποιώ επιεικέστατη λέξη) με τους Παοκτσήδες στη Χαλκιδική.
Ήταν το 4ο αν θυμάμαι καλά κείμενό σου που διάβασα. Από τότε μέχρι σήμερα, έχω διαβάσει τα περισσότερα κείμενά σου, άλλα μου άρεσαν
πολύ, άλλα λίγο , και άλλα ήταν τελείως αδιάφορα. Το πρόσημό βέβαίως είναι θετικό(αλλιώς δεν θα σου έγραφα), και η στήλη σου αποτελεί
μέρος του καθημερινού rotation που κάνω στα αθλητικά site στο διαδίκτυο. Συνέχισε έτσι και ακόμα καλύτερα.
Φιλικά


Το να έχεις γίνει καθημερινότητά κάποιου, είναι πολύ τιμητικό και ιδιαίτερο. Κρατώ αυτό και το πρόσημο. Να είσαι καλά.



8. dhmhtrhs paok salonika


thn kalhmera moy mesa apo mia krya kyriakh akoygontas love radio!!!synexise etsi me xioymor kai glyka!!!


Πού τη βρίσκω τόση γλύκα που δεν τρώω ούτε σοκολατάκι για να μην πάρω γραμμάριο μου λές ; Πάλι καλά που λές ότι την εχω. Ευχαριστώ.

9. P . C .


Hello Elena, hope u r doin fine!


eimai apla erwteymenos kai me to swma kai me to mualo sou..........mono auto!


..eisai 3exwristh kai xairomai na se diavazw! polla filia!


nc_R


Ένα up για τον Πλατωνικό έρωτα. Είναι φοβερό συναίσθημα το έχω βιώσει κι εγώ.


Stef


ti leei gazela ????....8a r8eis parea kwnstantinupoli g to mundobasket ???...



Παρέα ; Ευχαριστώ για την πρόσκληση φίλε. Πήγαινε στο αεροδρόμιο και φόρα ένα κόκκινο γαρύφαλλο στο πέτο να σε αναγνωρίσω. Φύγαμε…


10. Γιάννης


Ελενα καλη σου μερα, παντα σε διαβαζω και παντα οτι γραφεις ειναι απολαυστικο!!!

Μου αρεσε πολυ το αρθρο με το foot fetish, και θα προτεινα καποια στιγμη, να γραψεις και για τις πραγματικες σχεσεις (οχι τις καλπικες) μεταξυ αυταρχικων γυναικων και των υποτακτικων ανδρων τους.

Νομιζω πως θα ειναι πολυ ενδιαφερον ως θεμα!

Καλη μερα και παντα να συνεχιζεις ετσι!!!


Τα γράφω , τα ξαναγράφω φίλε Γιάννη αλλά μην το παρακάνω κιόλας γιατί μερικοί δεν είναι φετιχιστές και μπουχτήσανε οι άνθρωποι. Οπότε άραξε λίγο όλο και κάτι θα σκάει…


11. Dimosthenis

Elena xereis kanenan kalo odontiatro?


Σε πονάει το δοντάκι σου;


12. Πέτρος


καλημερα,διαβαζω ανελλιπως τα αθρα σου και πραγματικα τα βρισκω

παρα πολυ ενδιαφεροντα!

πρωτη φορα επικοινωνω μαζι σου και θα ηθελα να σ ερωτησω κατι αν

μπορεις να μου απαντησεις. φανταζομαι δεν θα ειναι στο κυκλο των

γνωσεων σου ετσι αν μπορουσες να ρωτησεις καποιον ειδικο και να μου απαντησεις

θα το εκτιμουσα αφανταστα.

αυτο που ηθελα να σε ερωτησω ηταν κατα ποσο υπαρχουν τροποι μεγενθυνσης του

πεους μη χειρουργικοι οι οποιοι να εχουν αποτελεσματα και να μην ειναι επιβλαβης

για την υγεια,και αν υπαρχουν,ποιος ειναι ο καλυτερος τροπος.

σ ευχαριστω εκ τον προτερων.


Δεν υπάρχει τρόπος μεγέθυνσης πέους χωρίς νυστέρι εκτός από κάτι τρόμπες που πουλάνε στα sex shops. Γνώμη μου μην το χρησιμοποιήσεις ειδικά μπροστά στη γκόμενα σίγουρα θα σε περάσει για «τρόμπα» και δεν το θέλουμε σε καμμία περίπτωση. Και για να σε πείσω να μην το κάνεις σίγουρα, με την μέθοδο της τρόμπας δεν αποκτάς μήκος αλλά φάρδος (νομίζω).Αιματώνει την περιοχή με το τρομπάρισμα (έλεος) και φουσκώνει. Κατι τέτοιο πρέπει να συμβαίνει…

13. Nikos


Geia sou elena se evlepa ex8es s ekdikish ths 3an8ias....einai dunaton na mhn 3ereis gia poio rolo pire oscar o de niro?????????:P


Ναι απαράδεκτη. Εϊπα τον «Ταξιτζή» που ήταν υποψήφιο. Απορώ γιατί δεν πήρε όμως όσκαρ και γι’αυτή του τη συγκλονιστική ερμηνεία. Μήπως να αναθεωρήσει η Ακαδημία και να του το δώσει επικουρικά ;

14. Giorgos V

Γεια σου Ελενα
Πρωτη φορα σου στελνω αλλα διαβασα καποιες απαντησεις σου και σε ειδα σουπερ κοπελα..Να σε ρωτησω κατι προσωπικο που αφορα και μια κουβεντα που χα με την κοπελα μου.
Εχεις αυνανιστει ποτε μονη σου και αν ναι ποια ηταν η πρωτη φορα που το εκανες?
Επισης με ποιον παιχτη του Παναθηναικου θα εκανες sex?


Ρε φίλε και να σου πώ εάν και πότε αυνανίστηκα και πότε το έκανα πρώτη φορά, στη σχέση σου με την κοπέλα σου σε τι θα βοηθήσει …; Επίσης το με ποιόν παίχτη του Παναθηναικού θα έκανα σεξ; Αυτό πάλι; Πως βοηθάει ; Θα με τρελάνετε εδώ μέσα.

15. Διονύσης


Ελενα σου αρεσουν οι ανδρες που ξυριζουν τα ποδια τους?


Μου αρέσουν και αυτοί που τα ξυρίζουν και αυτοί που δεν τα ξυρίζουν. Με τις τρίχες στα πόδια δεν έχω πρόβλημα. Οι πολλές τρίχες αισθητικά με ενοχλούν σε άλλα μέρη του ανδρικού σώματος.

James Ford

Ελενα απο Αγγλια τη ομαδα εισαι ? σκεψου πρωτα μη πεις κατι που θα με πληγωσει..

Αrsenal. Σε πλήγωσα πολύ ;

KOΝΤΡΑΝΕΜΗΣ

Η ΓΛΥΚΙΑ ΣΟΥ ΣΙΛΙΚΟΝΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΣΚΟΝΗ. (ΔΡΟΣΙΝΗΣ)

Μου έχεις πρήξει τα συκώτια στα 15 μηνύματα για τη σιλικόνη. Θές να το σχολιάσω ; Μα που να σκάσεις, οι σιλικόνες δε σκάνε. Το 1859 που ζούσε ο Δροσίνης τον οποίο επέλεξες να κακοποιήσεις αποδίδοντάς του το ρεφρέν δεν ξέρω τί γινόταν. Τώρα όμως είναι γερές. Βάλε κι εσύ . Μια δοκιμή θα σε πείσει.

zelos

εγω θεωρω σουργελα ολους αυτους που αυτο-προβαλονται

Να σε βάλουμε και στο σπίτι μας να μας πείς τί να κάνουμε. Εγώ πάλι θεωρώ σούργελα αυτούς που αυτοπροβάλλονται σε κουτσομπολίστικες φυλλάδες με δήθεν έρωτες χωρισμούς και ψευτοπαπαρατσικές φωτογραφίες. Διαφωνούμε τί να κάνουμε.
Υπενθύμιση : Δεν πιστεύω να σε υποχρεώνει κάποιος να διαβάζεις τη στήλη δια της βίας. Άμα δε με γουστάρεις, μη με διαβάζεις. Κάνε τη ζωή σου εύκολη.


Kerver 3

Eλενα καλησπερα. Διαβασα πριν λιγες μερες το αρθρο σου "Περί Κασσάνδρας και όχι μόνο" και σου εκανα μια ερωτηση. Θα χαιρομουν ιδιαιτερα εαν μου απαντουσες. Καλη συνεχεια

Όταν ήμουν μικρότερη, είχα δεσμό με τον Πρόεδρο του Συνδέσμου του Άρη στην Αθήνα. Τότε θυμάμαι με είχε ορκίσει να μην πώ σε κανέναν που βρίσκεται ο σύνδεσμος για να μην τον καίγανε, κάτι που είχε συμβεί επανειλλειμένως στο παρελθόν.Μου είχε φανεί παράξενο πώς στην Αθήνα έχει τόσους οπαδούς του Άρη, κι όμως, είχε. Το έβλεπα απο τα στοιχεία του συνδέσμου και την κινητικότητά του. Παοκτζήδες, καλώς ή κακώς στην Αθήνα δεν ήξερα πολλούς. Αραιά και πού το άκουγα σαν ομαδική προτίμηση. Προφανώς αν τα είχα με τον αντίστοιχο Πρόεδρο του συνδέσμου του ΠΑΟΚ θα έβλεπα τη δυναμική του σε οπαδούς στην Αθήνα.Όλα αυτά μπορεί να είναι και τυχαία. Όσο αθώα περιγράφω τώρα αυτό που διαβάζεις, έτσι επηρεάστηκα και προσπάθησα να παρατηρήσω τί συνέβαινε στο πρώτο πόδι της Χαλκιδικής που επισκέφτηκα. Ρώτησα τον έναν, ρώτησα τον άλλον, τι να κάνω, η τύχη ίσως, να με έριξε πάνω σε Παοκτζήδες. Προς Θεού δηλαδή, το έχει γράψει και ο Σολωμός για τη διχόνοια των Ελλήνων. Όσοι είστε Αρειανοί κι όσοι είστε Παοκτζήδες πολύ καλά κάνετε. Εϊναι και οι δυο αξιόλογοι σύλλογοι. Δεν είμαι αθλητική δημοσιογράφος για να υπηρετώ οπαδικά συμφέροντα.

Kerver 3

Δυστυχως ομως δεν μου απαντησες Ελενα,διοτι μαλλον δεν διαβασες την ερωτηση μου.Εγω δεν ηθελα το σχολιο σου ουτε για το αν ειχες δεσμο με προεδρο συνδεσμου του ΑΡΗ,ουτε για το ποια ομαδα εχει πιο πολυ κοσμο στην Θεσσαλονικη η στην Χαλκιδικη. Δεν αντιλεγω στο οτι το δειγμα σου ηταν τυχαιο η πως η περιγραφη σου ηταν αθωα και φυσικα δεν πιστευω πως εξηπηρετεις οπαδικα συμφεροντα. Εγω, ηθελα το σχολιο σου για την γενικευση της τοποθετησης σου πανω στην ακολουθη παραγραφο του αρθρου σου "Όπως επίσης διάβασα οτι έχω ερωτική απογοήτευση απο Αρειανό!;!! γι ‘αυτό προπαγανδίζω υπέρ του ΠΑΟΚ.Καλύτερα να αντικρούετε το κείμενο με σοβαρά επιχειρήματα κι όχι με ανοησίες,γιατί έτσι δημιουργείτε την εικόνα οτι οι οπαδοί του Άρη στερούνται νοημοσύνης και σοβαρότητος." Πιστευεις οτι ειναι λανθασμενη η αστοχη η τοποθετηση αυτη? Ειναι η οχι λαθος να δημιουργειται εικονα για ολους τους οπαδους μιας ομαδας επειδη ενας ενηργησε κατα καποιον τροπο? Διοτι αν μην τι αλλο, καποιος φιλαθλος δεν αντιπροσοπευει απο μονος του ολους τους οπαδους της ομαδας του. Ειναι σαν να γνωρισα ενα μοντελο αμυαλο και αγενεστατο και να λεω "δημιουργειται η εικονα πως τα μοντελα στερουνται νοημοσυνης και ευγενειας". Θα ηθελα την γνωμη σου. Πιστευεις πως η γενικευση αυτη ηταν λανθασμενη η αστοχη?

Και η γενίκευση είναι ακραία αλλά και η εξατομίκευση. Εγώ απαντούσα στο συγκεκριμένο δείγμα ερωτήσεων- ανθρώπων που μου τις έστειλαν. Ήταν αστείες και δε θεωρώ πώς έστεκαν σαν επιχειρήματα για να αντικρούσουν αυτό που είπα. Σε κάποιον που θα μου έστελνε μια λογική ερώτηση ή θα είχε λογικά επιχειρήματα θα απαντούσα όπως του άξιζε. Νομίζω πως απάντησα στην ερώτηση σου, επιπλέον δείγμα είναι ότι σχολιάζω μαζί σου μια κατάσταση επειδή ρωτάς εύλογα και με επίπεδο.
 

Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta. Ακολούθησέ μας και στο Google News.

 

Τελευταία Νέα