Πρόστιμο για χαμένο πέναλτι!
Αναστάτωση έχει προκαλέσει στους παίκτες της Φούλαμ η απόφαση του Μάρτιν Γιολ να επιβάλει πρόστιμο 500 λιρών στον Πιάτιμ Κασάμι για το χαμένο πέναλτι στην αναμέτρηση με την Τσέλσι για το Κάρλινγκ Καπ.
Ο 19χρονος μέσος, που αποκτήθηκε το περασμένο καλοκαίρι από την Παλέρμο, ανέλαβε την εκτέλεση του πέναλτι στο 47', παρά το γεγονός ότι οδηγία του Ολλανδού τεχνικού ήταν να το κάνει ο Ορλάντο Σα από τη στιγμή που δεν έπαιζε ο Μέρφι. Η Φούλαμ τελικά έχασε το παιχνίδι στα πέναλτι και λίγες ημέρες μετά ο Γιολ αποφάσισε να τιμωρήσει τον παίκτη του...
«Κάποιοι από τους παίκτες αναστατώθηκαν με το πρόστιμο που επιβλήθηκε στον Κασάμι, γιατί ήταν γελοίο. Αν είχε σκοράρει, δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα. Οι παίκτες ήταν τυχεροί τα προηγούμενα χρόνια, καθώς κανένας από τους προπονητές δεν ασχολούνταν με τέτοια θέματα. Όμως ο Γιολ επιβάλει πρόστιμα για πολλούς λόγους. Αυτό είναι αποδεκτό, καθώς τα πρόστιμα είναι μικρά και στις περισσότερες περιπτώσεις αφορούν πειθαρχικά παραπτώματα, όμως η περίπτωση του Κασάμι έχει αναστατώσει πολλούς από αυτούς», τόνισε... πηγή κοντά στον σύλλογο. Ο Κασάμι υποστήριξε ότι δεν γνώριζε τις εντολές του Γιολ, καθώς αφορούσαν μόνο την περίπτωση που δεν θα αγωνιζόταν ο Μέρφι...
Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta. Ακολούθησέ μας και στο Google News.
