Να η ευκαιρία!
Ένας-ένας κύριοι, στην ουρά παρακαλώ… Από εκεί που τα σενάρια διάλυσης και τα πρωτοδικεία έδιναν και έπαιρναν, γεννήθηκε ξανά η ελπίδα. Αν τα όνειρα θα βγουν αληθινά ή θα τρέχουμε και πάλι θα το δούμε σύντομα, όμως αν μη τι άλλο έχουμε ξανά να ασχολούμαστε με κάτι θετικό.
Η τελευταία πρόταση (εκδήλωση ενδιαφέροντος για την ακρίβεια) που έσκασε στην ΠΑΕ δείχνει ΣΟΒΑΡΗ. Έτσι τουλάχιστον λένε αυτοί που «υποδέχτηκαν» στα γραφεία τον άνθρωπο που τους την έφερε. Και γίνεται σοβαρότερη από τη στιγμή που με ένα πρόχειρο ψάξιμο μπορείς να βρεις ένα σωρό πράγματα, ενώ με την προηγούμενη ιστορία (για την οποία έχουμε πολλάκις πει πως ΜΑΚΑΡΙ να προχωρήσει) υπάρχει κόσμος που ακόμη και τώρα δεν έχει πειστεί ακόμη ούτε καν για το ενδιαφέρον με τις τόσες ανακρίβειες που ακούστηκαν.
Δεν ξέρω πού θα καταλήξει η υπόθεση, σίγουρα ακόμη είναι πολύ νωρίς. Από την άλλη ωστόσο δεν μπορώ να μη βλέπω θετικά την προοπτική αυτή. Θα ήμουν τρελός και «άρρωστος» - γιατί υπάρχουν και τέτοιοι. Ο Παναθηναϊκός έχει μπλέξει άσχημα κι αυτό το νέο ενδιαφέρον μοιάζει καλή ευκαιρία για να ξαναβρεί την ηρεμία του, να γίνει ξανά ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ και ο κόσμος του να χαμογελάει και πάλι.
Αν υποθέσουμε με καθαρά ρεαλιστικά κριτήρια ότι τους Τσάκες δύσκολα τους εμπιστεύεσαι και ότι τον Βγενόπουλο ακόμη κι αν έμπαινε δεν θα τον άφηναν σε χλωρό κλαρί οι γνωστοί-άγνωστοι πουν ζουν ανάμεσά μας, τότε ίσως αυτός ο… τρίτος της παρέας που μπήκε στη ζωή μας να μπορεί να δώσει και την καλύτερη λύση. Ίσως. Οπότε δεν έχουμε τίποτα καλύτερο να κάνουμε από το να ψάχνουμε στοιχεία και να περιμένουμε τις εξελίξεις. Αυτά τα ολίγα για την ώρα και τα ξαναλέμε…
ΥΓ. Δυο λόγια για το θέμα και από τη στήλη μου στο LEOFOROS. http://www.leoforos.gr/editorial/29815/poios-tuphlos-den-psahnei-phos
Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta. Ακολούθησέ μας και στο Google News.
