Βάργκας: «Ήταν ευκαιρία»
«Χάσαμε μια μεγάλη ευκαιρία να πάρουμε τους 3 βαθμούς της νίκης. Είχαμε πολύ καλή απόδοση, ειδικά στο πρώτο ημίχρονο», τόνισε αρχικά ο Βάργκας στις δηλώσεις του μετά το παιχνίδι με την Στουρμ Γκρατς και πρόσθεσε: «Επηρεαστήκαμε από την αποβολή, χάσαμε την αυτοσυγκέντρωση μας και έγιναν κάποια λάθη που μας στοίχισαν τη νίκη. Είναι βασικό σε αυτές τις διοργανώσεις, να κερδίζουμε στην έδρα μας. Αν δεν το κάνουμε αυτό, θα πρέπει να πάρουμε βαθμούς εκτός. Έχουμε 4 ματς ακόμα και θα παλέψουμε«.
Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta. Ακολούθησέ μας και στο Google News.