Ντοπέ ολόκληρη η ομάδα!
Η UEFA ανακοίνωσε πως δύο παίκτες (Πέτροβιτς, Ναντόσκι) της Ραμποτνίτσκι πιάστηκαν ντοπέ μετά το ματς με τη Λάτσιο, ωστόσο η συνέχεια ήταν... εφιαλτική για τους Σκοπιανούς. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα scsport.ba, αποκαλύφθηκε ότι ολόκληρη η ομάδα έπαιρνε απαγορευμένες ουσίες, κάτι που δεν διαψεύστηκε από τον σύλλογο. Θυμίζουμε πως οι Σκοπιανοί απέκλεισαν την Ανόρθωση, ωστόσο... διασύρθηκαν στον επόμενο γύρο από τη Λάτσιο! Οι δύο παίκτες θα τιμωρηθούν με ποινή αποκλεισμού έως δύο χρόνια, ενώ ο σύλλογος περιμένει... βαρύτερη καμπάνα, από πρόστιμο μέχρι αποκλεισμό από διεθνείς διοργανώσεις.
Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta. Ακολούθησέ μας και στο Google News.