«Πολλά γκολ και πολλές ασίστ»
Ο άσος της ομάδας του Αγρινίου μίλησε στη ραδιοφωνική εκπομπή του gazzetta και τόνισε μεταξύ άλλων:
«Ο Παναιτωλικός είναι πολύ καλή ομάδα και χαίρομαι που είμαι εδώ. Οι φίλοι μας, μας κάνουν χαρούμενους και μας δίνουν δύναμη. Είμαι χαρούμενος που είμαι εδώ. Θέλω να παίζω κάθε εβδομάδα».
Για τον Χαριστέα επισήμανε:
«Είναι καλός παίκτης και καλός στράικερ. Τον ξέρω και με ξέρει. Έχουμε βρει χημεία μαζί».
Για τον στόχο της ομάδας αλλά και του ιδίου:
«Ο στόχος είναι να είμαστε μέσα στην πρώτη εξάδα με επτάδα. Να σκοράρω πολλά γκολ και να δώσω πολλές ασίστ».
Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta. Ακολούθησέ μας και στο Google News.
