Σε σώμα η ΕΣΗΕΑ
Αφού πρώτα πέρασε από χίλια κύματα, το νέο προεδρείο της ΕΣΗΕΑ είναι πλέον γεγονός. Πρόεδρος θα είναι ο Δημήτρης Τρίμης, Α' αντιπρόεδρος η Νανά Νταουντάκη και Β' ο Παναγιώτης Ράμμος. Αναλυτικά η ανακοίνωση της Ένωσης Συντακτών έχει ως εξής: «Κατά τη σημερινή συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΣΗΕΑ συγκροτήθηκε σε Σώμα το Δ.Σ., που είχε εκλεγεί στις αρχαιρεσίες της 25ης και 26ης Μαΐου 2011 ως εξής:
Πρόεδρος: Δημήτρης Τρίμης
Α’ Αντιπρόεδρος: Νανά Νταουντάκη
Β’ Αντιπρόεδρος: Παναγιώτης Ράμμος
Γεν. Γραμματέας: Μαρία Αντωνιάδου
Ταμίας: Γιάννης Αγγέλης
Το Διοικητικό Συμβούλιο, μετά τη συγκρότησή του, θα συνεδριάσει αύριο στη 1 μ.μ».
Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta. Ακολούθησέ μας και στο Google News.
