«Νομίζω είμαι κοντά με ΑΕΚ»
Μιλώντας στα ΜΜΕ της Κροατίας ο Γιούριτσα Βράνιες αναφέρθηκε στο ενδιαφέρον της Οσιγιεκ χαρακτηρίζοντάς την ως μία προοπτική και επειδή προφανώς αξιώνει περισσότερα χρήματα απ' όσα του προσφέρονται υπογράμμισε πως υπάρχει όμως και η προοπτική της ΑΕΚ που νομίζει(;) ότι είναι κοντά σε συμφωνία. Επιπρόσθετα είπε πως υπάρχουν προτάσεις από Πολωνία, Σαουδική Αραβία και Κίνα!
«Η Όσιγιεκ είναι μία επιλογή, αλλά δεν είναι η ώρα για να επιστρέψω. Νομίζω ότι έχω ακόμα δύο καλά χρόνια στο εξωτερικό, πριν επιστρέψω στην Κροατία και την ομάδα που με ανέδειξε», τόνισε αρχικά ο 31χρονος άσος και συμπλήρωσε: «Νομίζω ότι είμαι πιο κοντά στην ΑΕΚ και αυτές τις μέρες το θέμα θα έχει τελειώσει. Αν δεν γίνει η μεταγραφή, υπάρχουν άλλες επιλογές, καθώς υπάρχουν προτάσεις από την Πολωνία, τη Σαουδική Αραβία, ακόμα και την Κίνα».
Υπενθυμίζουμε πως ο Βράνιες είχε προταθεί στην ΑΕΚ στο παρελθόν, η περίπτωσή του όμως κρίνεται ακριβή λόγω των αξιώσεών του για ετήσιο συμβόλαιο (και του μεγέθους της προκαταβολής που ζητούσε) και έτσι δεν προχώρησε, κάτι άλλωστε που υπογραμμίζεται (και) από τα Σπάτα...
Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta. Ακολούθησέ μας και στο Google News.
