Οι... «Big-2» του Σακίλ!
O Σακίλ Ο' Νιλ έκανε την πρώτη του εμφάνιση στην τηλεόραση σαν συνεργάτης-αναλυτής του ΝΒΑ, φροντίζοντας να... σνομπάρει εμφανώς τον Κρις Μπος: «Οι Χιτ έχουν σπουδαίους παίκτες και τους «Big-2» οπότε θα επανέλθουν πιο δυνατοί την επόμενη σεζόν.
Ο ΛεΜπρον Τζέιμς δέχτηκε πολλή σκληρή κριτική και ξέρω ότι τα ακούει όλα αυτά και θα επανέλθει την προσεχή σεζόν κάνοντας εμφανίσεις επιπέδου MVP.
Οι Ουέιντ και Τζέιμς είναι σπουδαίοι παίκτες και ίσως το καλύτερο δίδυμο περιφερειακών στην ιστορία.
Ξέρεις ότι θα επιστρέψουν. Παίζουν καλά, έχουν περάσει πολλά και έχουν μεγάλo βάρος στους ώμους τους. Αλλά αυτό τους αρέσει».
Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta. Ακολούθησέ μας και στο Google News.
