Ακούμπησαν μπάλα στον Εργοτέλη
Με την απογευματινή προπόνηση ολοκληρώθηκε το σημερινό πρόγραμμα για τους ποδοσφαιριστές του Εργοτέλη. Σε αυτή οι κρητικοί έκαναν ασκήσεις με μπάλα για πρώτη φορά από την έναρξη της προετοιμασίας του συλλόγου, με το βάρος να πέφτει σε ασκήσεις τακτικής. Επίσης, οι τερματοφύλακες της ομάδας, Αθανασίου, Πίρσον, Καβουσάκης, Δερμιτζάκης προπονήθηκαν και πάλι υπό τις οδηγίες του Μιχάλη Ξημεράκη. Τέλος, νέα προπόνηση θα γίνει αύριο το απόγευμα (19:00) στο Παγρκήτιο.
Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta. Ακολούθησέ μας και στο Google News.
