Μια χαρά ο Βιτόλο!
Για την ώρα «καθαρός» κόφτης είναι μονάχα ο Σιμάο, καθώς ο Κατσουράνης σπανίως παίζει μόνος του μπροστά από τους στόπερ και είναι αποδοτικότερος είτε σε σύστημα με δύο αμυντικούς χαφ (που δεν παίζει πλέον ο Παναθηναϊκός) είτε ως εσωτερικός χαφ. Και η γνώμη μου είναι ότι ο Βιτόλο είναι καλύτερος από τον Σιμάο, τουλάχιστον με βάση τις πρόσφατες εικόνες που έχουμε και για τους δύο.
Διαθέτει σαφώς καλύτερη τεχνική κατάρτιση καθώς κάνει λιγότερα λάθη και μπορεί να βγάλει με σχετική άνεση την ομάδα μπροστά. Όχι στον βαθμό που το έκανε ο Ζιλμπέρτο για παράδειγμα, αλλά σίγουρα σε αξιόλογο επίπεδο, κάτι που τον κατατάσσει στους κορυφαίους παίκτες του ελληνικού πρωταθλήματος στη συγκεκριμένη θέση.
Ο Παναθηναϊκός λοιπόν έχει ανάγκη μια «ένεση» στη θέση αυτή και η συγκεκριμένη επιλογή θεωρώ πως τον καλύπτει αρκετά. Εκεί βέβαια που υπάρχει το ακόμη μεγαλύτερο πρόβλημα είναι στη γραμμή κρούσης και συγκεκριμένα στον στράικερ. Δεν χρειάζεται να ξαναπούμε τι σημαίνει η αποχώρηση του Σισέ, ούτε ότι δεν πρόκειται να βρεις παίκτη με αυτά τα χαρακτηριστικά.
Το θέμα είναι ότι μοιραία (διότι ο Γάλλος την έκανε και με το παραπάνω τη δουλειά του) πρέπει να αλλάξεις τρόπο παιχνιδιού, να αλλάξεις γενικότερη φιλοσοφία καθώς το «όλοι για έναν» ΠΕΘΑΝΕ! Ο Φερέιρα λοιπόν καλείται να βρει το φάρμακο, να κάνει τους παίκτες του πιο ομαδικούς, μα σίγουρα και πιο παραγωγικούς, ώστε να μην έρχονται τα γκολ με το στανιό. Θα τα δούμε όλα αυτά σιγά σιγά και θα τα καταγράψουμε. Και εδώ στην Αυστρία και στην πορεία. Αυτά...
Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta. Ακολούθησέ μας και στο Google News.
