Champions League under-19!
Το ρεπορτάζ δημοσίευσε η Daily Mail και όπως προκύπτει η ιδέα ανήκει στον πρώην μάνατζερ των ακαδημιών της Γουότφορντ, Μαρκ Γουόρμπαρτον. Σύμφωνα με το πλάνο, στο τουρνουά θα λαμβάνουν μέρος 16 εκ των κορυφαίων ομάδων και δικαίωμα συμμετοχής θα έχουν ποδοσφαιριστές έως 19 ετών. Θα υπάρχουν τέσσερις όμιλοι των τεσσάρων ομάδων και θα προκρίνονται δύο από κέθε γκρουπ, στη συνέχεια θα υπάρχουν νοκ άουτ ενώ ο τελικός ενδέχεται να φιλοξενείται στο Αμπου Ντάμπι. Μέχρι στιγμής έχουν γίνει γνωστά 15 ονόματα ομάδων που θα συμμετέχουν. Μάντσεστερ Σίτι και Αγιαξ είχαν θέσει το θέμα στο πλαίσιο φιλικού under-19, ενώ οι υπόλοιπες είναι οι Αστον Βίλα, Λίβερπουλ, Τότεναμ, Μπατρτσελόνα, Σέλτικ, Βόλφσμπουργκ, Ιντερ, Μαρσέιγ, Σπόρτινγκ, Αϊντχόφεν, Φενέρμπαχτσε, Βασιλεία, Ρόζενμποργκ και Μόλντε. Μία μόλις θέση μένει ανοικτή.
Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta. Ακολούθησέ μας και στο Google News.
