Μπατίστ: «Δείξαμε ότι είμαστε ομάδα!»
«Αναγκαστήκαμε να παίξουμε χωρίς τον Διαμαντίδη και δείξαμε ότι είμαστε ομάδα. Όλοι οι παίκτες υψώσαμε το ανάστημά μας και ήταν από τις πιο δύσκολες νίκες μας στη φετινή σεζόν. Ακριβώς επειδή τραυματίστηκε ο Διαμαντίδης, θέλαμε να δώσουμε όλοι το κάτι παραπάνω και το δώσαμε. Στο ημίχρονο μάζεψα τα παιδιά και τους είπα ότι μπορούμε να βγάλουμε κι άλλη ενέργεια και να νικήσουμε. Χαίρομαι που πήραμε αυτόν τον τίτλο. Ήταν μια ακόμη φορά ένας τίτλος που μας τον έδωσε η άμυνα», δήλωσε χαρακτηριστικά ο σέντερ του Παναθηναϊκού.
Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta. Ακολούθησέ μας και στο Google News.
