«Δίκαια νίκησε η Ελλάδα»
Αρχικά ο Τζον Μπούντιγκεκ είπε: «Όπως προβλέψαμε ήταν ένα δύσκολο ματς ειδικά στο πρώτο μέρος όπου η απόδοση μας ήταν πολύ κακή. Δεχθήκαμε δύο πάρα πολύ εύκολα γκολ από την Ελλάδα.
Στο β' μέρος έμεινα ικανοποιημένος από την απόδοσή μας. Προσπαθήσαμε να παίξουμε ποδόσφαιρο αλλά ήταν πια πολύ αργά αλλά και πολύ δύσκολο να γυρίσουμε το ματς απέναντι σε μία πολύ δυνατή ελληνική ομάδα, που εν τέλει πήρε μία δίκαιη νίκη».
Ερωτηθείς για τον λόγο που δεν έπαιξε βασικός γκολκίπερ ο Χάμπερ απάντησε: «Έχουμε δύο γκολκίπερ. Σε αυτήν την χρονική στιγμή ο Χογκ ήταν σε καλύτερη αγωνιστική κατάσταση και γι' αυτόν τον έβαλα».
Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta. Ακολούθησέ μας και στο Google News.
