Σούμποτιτς: «Κάναμε πολλά λάθη»
Ο προπονητής των «κίτρινων» αμέσως μετά το τέλος του αγώνα δήλωσε τα εξής: «Έγινε ένα συναρπαστικό παιχνίδι και οι δύο ομάδες προσπαθούσαν να παίξουν άμυνα. Εμείς ξεκινήσαμε νωθρά, αλλά μετά ξυπνήσαμε. Τα 15 λάθη είναι πολλά για ένα τέτοιο ματς. Έγιναν λάθη στην άμυνα, χαμένα ριμπάουντ. Στο τέλος το παιχνίδι κρίθηκε στις λεπτομέρειες. Παίξανε με καρδία οι παίκτες μου δεν έχω παράπονο. Εύχομαι τα λάθη που κάναμε σήμερα να μην τα ξανά επαναλάβουμε. Στην τελευταία επίθεση δεν υπήρχε εντολή για φάουλ, αλλά καλή άμυνα».
«Έφυγε μέσα από τα χέρια μας η νίκη»
Ο Μπόμπι Μπράουν σημείωσε: «Μας είναι δύσκολο να αποδεχθούμε την ήττα. Το παλέψαμε μέχρι το τέλος. Έφυγε μέσα από τα χέρια μας η νίκη. Παλέψαμε σε ένα εχθρικό κοινό και με μια ομάδα πολύ καλή. Θέλουμε να πάρουμε την νίκη στην έδρα μας. Ελπίζω να συνεχίσω να προσφέρω. Όλοι οι συμπαίκτες μου με βοήθησαν σήμερα. Χάσαμε πολλά ριμπάουντ και υποπέσαμε σε λάθη, που συμβαίνουν στα παιχνίδια. Ελπίζω να είμαστε καλύτεροι στο δεύτερο παιχνίδι και να δουλέψουμε αρκετά. Έχουμε δύο μέρες προετοιμασία. Δεν υπάρχει λόγος πανικού».
Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta. Ακολούθησέ μας και στο Google News.
