Όραμα… αποτελεσμάτων!
Είναι αλήθεια ότι όχι απλά μετά το παιχνίδι με τον Ηρακλή, αλλά ακόμα και μετά το διπλό στο ΟΑΚΑ επί της ΑΕΚ υπήρχε μεγάλη αμφισβήτηση για το αγωνιστικό τμήμα του ΑΡΗ. Είναι επίσης αλήθεια ότι αυτό συνέβη σε ένα βαθμό και φυσιολογικά με δεδομένο το δηλητήριο που σε μεγάλες δόσεις διοχετεύτηκε στον κόσμο μετά την παραίτηση του Κούπερ με ψέματα και ανύπαρκτες καταστάσεις που… βαφτίζονταν γεγονότα. Ακόμα και το ξεμπρόστιασμα από τον ίδιο τον Αργεντινό τεχνικό με δημόσια τοποθέτησή του… βαφτίστηκε ως δείγμα του χαρακτήρα του. Λες και αυτό δεν αυτοαναιρούνταν από μόνο του.
Η ουσία είναι ότι ο κόσμος του ΑΡΗ με την έλευση του Κούπερ πίστεψε στη δημιουργία μιας πολύ καλής ομάδας. Η διοίκηση του ΑΡΗ είχε το ίδιο ακριβώς «πιστεύω», είχε το ίδιο ακριβώς όραμα με τον κόσμο. Για αυτό έφερε τον Αργεντινό, για αυτό του ανανέωσε μία φορά το συμβόλαιο και προσπάθησε να τον κρατήσει όταν εκείνο το μεσημέρι αρχικά βρέθηκε στα γραφεία και παραιτήθηκε. Σε κάθε περίπτωση όμως έπρεπε να συνεχίσει με ή χωρίς αυτόν. Το δικό της όραμα για την κατάκτηση ενός τίτλου στο ΟΑΚΑ περιορίστηκε (sic) στο… τρόπαιο της μεγαλύτερης οπαδικής μετακίνησης όλων των εποχών. Το όραμα για μια μεγάλη πορεία στην Ευρώπη έγινε πραγματικότητα με τη φετινή εξαιρετική πορεία απέναντι σε μεγαθήρια.
Στην Ελλάδα το… όραμα δεν μπορεί να περιοριστεί απλά και μόνο σε μία ευρωπαϊκή έξοδο. Αυτό δεν αποτελεί όραμα, αλλά το αυτονόητο για συλλόγους όπως ο ΑΡΗΣ και ιδιαίτερα με τη δυναμική που έχει επιδείξει τα τελευταία χρόνια. Τεχνηέντως πέρασαν τα μηνύματα ολοκληρωτικής καταστροφής, συνολικής απαξίωσης, έλλειψης οράματος για το σήμερα και φυσικά το μέλλον.
Γιατί δυστυχώς το… όραμα στην Ελλάδα δεν είναι συνυφασμένο με οικονομική εξυγίανση (που φέτος ήταν και θα παρουσιαστεί αναλυτικά στην Γ.Σ της Λέσχης, η μεγαλύτερη μετά το 44) ή επισταμένη δουλειά στις ακαδημίες και τις ομάδες Κ20 ή Κ17 που σαρώνουν τα πάντα με τον Γιώρη να ετοιμάζει ήδη τον χώρο στην ΠΑΕ για τις κούπες.
Στο κυνήγι του… οράματος δεν αξιολογούνται οι μεταγραφές π.χ. του Λαζαρίδη το καλοκαίρι ή του Μπομπαντίγια τον Ιανουάριο με βάση το τι θα δούμε μέσα στο γήπεδο, αλλά με βάση τον αρνητισμό που προκαλείται με σχόλια κατευθυνόμενα λόγω της μη αγοράς με ένα εκατ. ευρώ του Νασούτι ή των όσων αποδεδειγμένα ψευδώς υποστήριζε ο Κάμπορα (και οι ξαφνικοί του… φίλοι στα ραδιόφωνα) το καλοκαίρι περί έξι μηνών… απληρωσιάς που φυσικά καταρρίφθηκαν πανηγυρικά από την απόφαση της FΙFΑ που δεν ακούει «ραδιοφωνικούς» παραγωγούς, αλλά κρίνει με βάση τα πραγματικά στοιχεία και γνωμοδοτεί.
Δεν πρέπει να αποτελεί όραμα για τον κόσμο μια επένδυση 700-800 χιλιάδων ευρώ για τα γήπεδα σε Ρύσιο και Χαριλάου; Θέλοντας και μη όσο σημαντικά στην ουσία τους κι αν είναι τα παραπάνω, αυτοί που θέλουν να πλήξουν για τα δικά τους προσωπικά συμφέροντα τον ΑΡΗ, τα υπονομεύουν, τα εξαφανίζουν και παράλληλα παρουσιάζουν το… όραμα εξαρτώμενο από ένα και μόνο παράγοντα. ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.
Ο ΑΡΗΣ προσέλαβε τον Τσιώλη όσο γινόταν πιο γρήγορα. Αν και είχε δεδομένη τη συμφωνία για το καλοκαίρι, ο Θανάσης Αθανασιάδης τον έπεισε να αναλάβει πριν από τρεις αγωνιστικές γιατί πολύ απλά πίστευε ότι με αυτή την προσθήκη στη φαρέτρα της ομάδας μπορεί να χτυπήσει τον στόχο. Δεν παράτησε τον στόχο, δεν συμβιβάστηκε με τη διαφαινόμενη αποτυχία στο ελληνικό πρωτάθλημα και έκανε την κίνησή του. Ακόμα κι αν παρ’ ελπίδα ο ΑΡΗΣ δεν καταφέρει να βρεθεί στην Ευρώπη, ο κόσμος στην πλειονότητά του έχει και πάλι όραμα.
Σίγουρα θα υπάρχει πάντα και παντού αμφισβήτηση από ορισμένους. Για αυτούς η δύναμη της πειθούς στον απογοητευμένο κόσμο ήταν τα ανεπιτυχή αποτελέσματα. Η έλλειψη οράματος στηρίχθηκε στην παραίτηση ενός (μεγάλου) προπονητή και στη δεινή βαθμολογική θέση της ομάδας ελλείψει αποτελεσμάτων. Η καταδίκη τους στη συνείδηση του κόσμου θα είναι η ολική ανατροπή από τον ΑΡΗ μετά την έλευση ενός άλλου προπονητή που έδωσε και πάλι όραμα με τα αποτελέσματα που πήρε και με τα 9 γκολ που έχει σκοράρει ο ΑΡΗΣ σε 3 παιχνίδια.
Για να μπορεί όμως το όραμα να διαρκεί ακόμα και σε περιόδους λαθών και μη σωστών κινήσεων η λύση για συλλόγους όπως ο ΑΡΗΣ είναι μία. ΣΤΗΡΙΞΗ και διατήρηση του ΟΡΑΜΑΤΟΣ στα δύσκολα. Σε αυτό το κομμάτι ο οπαδός του ΑΡΗ έδειξε ότι ξέρει πώς να αντιδράσει. Το έκανε στην Κέρκυρα, το έκανε και στην Τρίπολη. Το είχε κάνει σε Χαϊδάρι και Φυλή και σε πολύ πιο δύσκολες συνθήκες.
Δεν ξέρω αν το πίστευαν… αγωνιστικά. Σίγουρα όμως είχαν πίστη ότι ο ΘΕΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ δεν πρέπει να τα παρατάει ποτέ. Ήξεραν ότι όπου παίζει ο Θεός δεν θα είναι μοναχός γιατί ΑΡΗ μου, δεν γίνεται αλλιώς. Δεν έσκισαν τα διαρκείας τους, ούτε έθεσαν τους εαυτούς τους απέναντι. Στάθηκαν δίπλα και την Κυριακή θα βρεθούν και δίπλα τους ακόμα και πολλοί από αυτούς που αμφισβήτησαν το όραμα του ΑΡΗ, γιατί απλά δεν έχουν καταλάβει ότι αυτό δεν έχει να κάνει με πρόσωπα και διοικήσεις ανεξάρτητα από ονόματα.
Το όραμα στον ΑΡΗ το δίνει ο λαός του. Διοίκηση, προπονητής, παίκτες μπορούν με τα αποτελέσματα να το… μεταφράσουν στους δύσπιστους ή τους κολλητούς (στημένους και μη) της απαξίωσης. Αυτό καλούνται να πράξουν και με τον Ολυμπιακό Βόλου. Και θα το κάνουν. Με επιμονή και υπομονή…
ΥΓ1. Ο Κόκε με δεδομένο το πρόβλημα που του παρουσιάστηκε θα μπορούσε απλά και μόνο να οδηγηθεί στην εύκολη λύση του χειρουργείου και σε μια επέμβαση ρουτίνας. Ο ίδιος αποφάσισε ότι αφού υπάρχουν περιθώρια θα το παλέψει ως την Παρασκευή κι αν όλα πάνε καλά θα είναι την Κυριακή στο γήπεδο. Ήδη τα πρώτα μηνύματα από σήμερα το απόγευμα είναι ενθαρρυντικά…
ΥΓ2. Περαστικά με την ευκαιρία και στον Σάκη Πρίττα που σε ένα μήνα θα είναι έτοιμος να επανέλθει…
ΥΓ3. Αυτά μόνο σε ομάδα του γίγαντα Αχιλλέα θα μπορούσαν να συμβούν. Τη Δευτέρα στέλνω χαρτί και δεν θέλω εισιτήρια, την Τρίτη στέλνω άλλο και ζητάω 300 εισιτήρια, αλλά στη σύσκεψη δεν στέλνω εκπρόσωπο και δεν θέλω να αναλάβω την ευθύνη. Πανηγυρίζω ενδιάμεσα και το 2-2 στην Τρίπολη!
ΥΓ4. Τελευταία μου έρχεται συνεχώς στο μυαλό η γνωστή ταινία με την τουρίστρια «δεν θυμάμαι πώς τη λένε» που νόμιζε ότι την κυνηγούν, ενώ ο Βόγλης με την γκλίτσα στο χέρι ήθελε απλά και μόνο να την... κεράσει μύγδαλα.
ΥΓ5. Επειδή τα παντελόνια δεν τα έχουμε επειδή κρυώνουμε, διορθώνω και σημειώνω ότι ο Βιεϊρίνια δεν πάτησε τον «γλυκομίλητο» Μπαστία. Η ουσία είναι ότι η απώθηση αντιπάλου τιμωρείται από μία έως τρεις αγωνιστικές. Το ίδιο και το χτύπημα εκτός φάσης άσχετα αν είναι μπουνιά, κλοτσιά, πάτημα ή κεφαλιά. Κι επειδή δεν θα ανοίξει το Σάββατο κανένα γραφείο για τον ΑΡΗ περιμένουμε την ισόνομη απόφαση για Καστίγιο σε πρώτο βαθμό. Για να δούμε…
ΥΓ6. Θεωρώ ότι ΟΛΟΙ μας κι ανεξάρτητα από τις οπαδικές προτιμήσεις οφείλουμε να στηρίξουμε αυτή την προσπάθεια της ΛΑΜΨΗΣ. Λεπτομέρειες στο: http://arisfc.gr/index.cfm?pid=2&view=detail&id=2241
Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta. Ακολούθησέ μας και στο Google News.
