Λάθη μεν, άδικο δε…
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του gazzetta.gr στην Google Πριν καλά καλά βγει ο Αύγουστος και πριν συμπληρωθεί το ρόστερ της ομάδας του Ολυμπιακού, ο προπονητής τελεί υπό αμφισβήτηση. Γράφει ο Ηρακλής Αντύπας.
Ο Μίτσελ όχι μόνο δεν βρίσκεται στα πάνω του, αλλά σύμφωνα με τα ρεπορτάζ μετρά ώρες, λόγω των άσχημων εμφανίσεων, της κακής διαχείρισης του υλικού και το βαρύ κλίμα στο αποδυτήρια. Ο Ισπανός πολύ δύσκολα θα αναστρέψει την κατάσταση. Κατά πολλούς είναι μη αναστρέψιμη. Το αν έχει λογική μια ενδεχόμενη απομάκρυνση του προπονητή, το γνωρίζουν καλύτερα αυτοί που ζουν καθημερινά την ομάδα. Που ζουν τις προπονήσεις, που βλέπουν και αξιολογούν την δουλειά που γίνεται και μπορούν να κρίνουν καλύτερα από τον καθένα.
Προσωπικά θεωρώ ότι είναι άδικο για τον Μίτσελ να κρίνεται τόσο αυστηρά. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι ο Ισπανός δεν έχει κάνει λάθη, ενώ ανήκει σε μια κατηγορία προπονητών που εμένα δεν με ενθουσιάζουν. Τι εννοώ; Ότι είναι λίγοι οι πολύ μεγάλοι παίκτες που μπόρεσαν να γίνουν μεγάλοι προπονητές… Ο Μίτσελ λοιπόν, κρίνεται αυστηρά όταν ακόμα δεν έχει συμπληρωθεί το ρόστερ της ομάδας.
Και δεν είναι ότι απομένει ένας παίκτης για να κλείσει το παζλ. Ο Φέισα φεύγει (ένας «άχρηστος» για τον οποίο ήρθε πρόταση 4,5 εκατομμύρια ευρώ), ενώ και για άλλους παίκτες ακούγεται ότι μπορεί να αναχωρήσουν για άλλες πολιτείες, οπότε η διοίκηση μπορεί να κινηθεί για την απόκτηση ακόμα δύο παικτών… Επίσης είναι άδικο να βρίσκεται στο στόχαστρο, επειδή η ομάδα δεν ήταν καλή στην πρεμιέρα και ενώ στην αρχική ενδεκάδα υπήρχαν επτά νέα πρόσωπα. Όπως και από την άσχημη εικόνα των περισσοτέρων φιλικών στα οποία ο Ολυμπιακός όχι μόνο δεν είχε ρυθμό, αλλά… προσπαθούσε να πάρει μέρος στο παιχνίδι (Βαλένθια, Λίβερπουλ, Χοφενχάιμ).
Προς Θεού δεν λέμε, ότι ο προπονητής πρέπει να είναι στο απυρόβλητο, αλλά να μην χαθεί και το μέτρο… Όπως προαναφέραμε, αυτοί που είναι στην ομάδα ξέρουν καλύτερα, αλλά όπως και να το κάνουμε είναι λάθος, παραμονές ενός αγώνα πρωταθλήματος, με αντίπαλο μία από τις καλές ομάδες της κατηγορίας οι παίκτες να ξέρουν ότι ο κόουτς βρίσκεται με το ένα πόδι στην έξοδο. Ας έβγαινε το θέμα, μετά το παιχνίδι… Και η ιστορία μπορεί να γράψει, ότι ο Μίτσελ ήρθε στον Ολυμπιακό, μετά από το εντός έδρας παιχνίδι με τον Ατρόμητο και να φύγει μετά από ματς με την ομάδα του Περιστερίου στο Καραϊσκάκη…
Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta. Ακολούθησέ μας και στο Google News.
