Γιορτή της γυναικείας επιχειρηματικότητας

Gazzetta team
Γιορτή της γυναικείας επιχειρηματικότητας

bet365

Το 4ο Women in Action Summer Market υποδέχτηκε το καλοκαίρι.

Το 4ο Women in Action Summer Market έφερε το καλοκαίρι σε ένα μοναδικό σκηνικό στο Balux Prive στα Αστέρια Γλυφάδας δίπλα στη θάλασσα. Παρά τον βροχερό καιρό, χιλιάδες κόσμου, για ακόμη μια χρονιά, έδωσαν το παρόν σε αυτή τη γιορτή της γυναικείας επιχειρηματικότητας.

Ψώνια, παιχνίδια, φαγητό, μουσική, πολλές παράλληλες δράσεις και πάνω απ’ όλα καλή διάθεση ήταν και πάλι τα βασικά χαρακτηριστικά της δράσης που έχει γίνει θεσμός πλέον, του Women in Action, που στηρίζει τη Γυναικεία Επιχειρηματικότητα!

Το γυναικείο site Jenny.gr με την υπογραφή και τη φιλοσοφία της Τζένης Μπαλατσινού και το 4moms.gr, το διαδiκτυακό ραντεβού των full-time μαμάδων: Αμαλία Κυπαρίσση, Βιβή Μπασινά και Βάσω Νικοπολίδη, ένωσαν και πάλι τις δυνάμεις τους.

Και στο 4ο Women in Action 70 γυναίκες επιχειρηματίες, 70 δημιουργοί από διαφορετικούς κλάδους έδωσαν το «παρών» αναπτύσσοντας τις σχέσεις τους με το ευρύ κοινό και ενθαρρύνοντας και άλλες γυναίκες να ακολουθήσουν το παράδειγμα τους και να τολμήσουν ένα νέο επιχειρηματικό ξεκίνημα.

Συνεπείς στη δράση τους για τέταρτη συνεχή φορά έδωσαν ως βραβείο γυναικείας επιχειρηματικότητας, μετά από ψηφοφορία του κοινού, χρηματικό ποσό με την υποστήριξη της Microsoft. Το brand που αναδείχθηκε ήταν τα κοσμήματα Klaidra!

Και φέτος τη δράση στήριξαν με μοναδικό τρόπο εταιρείες που υποστηρίζουν τη γυναικεία επιχειρηματικότητα.

To Institute of Life – IΑΣΩ, ξεκίνησε μέσα από το Women in Action την καμπάνια ενημέρωσης με θέμα, την επιλογή διατήρησης γονιμότητας, που έχουν οι σημερινές γυναίκες, σε αντίθεση με τις γυναίκες του πρόσφατου παρελθόντος. Οι επισκέπτες, ενημερώθηκαν από τους ειδικούς του Institute of Life – ΙΑΣΩ, για όλες τις καινοτόμες τεχνικές που έχουν στη διάθεσή τους σήμερα οι γυναίκες, οι οποίες επιλέγουν για διάφορους λόγους να μεταθέσουν τη ‪‎μητρότητα για αργότερα, όταν δηλαδή, οι συνθήκες της ζωής τους, το επιτρέψουν. Οι ενδιαφερόμενες είχαν επίσης την ευκαιρία να αποκτήσουν το άρωμα που θα συνοδεύει την καμπάνια ενημέρωσης στα επόμενα βήματά της και να κλείσουν ραντεβού προκειμένου να υποβληθούν δωρεάν σε έλεγχο γονιμότητας.

H MetLife μένοντας πιστή στη δέσμευσή της για συνεχή ανάπτυξη των γυναικών στο εργασιακό περιβάλλον αλλά και έχοντας ως στόχο τη διαρκή ανάπτυξη τους μέσα από τη δημιουργία ευκαιριών, υποστήριξε μία ακόμα γυναικεία πρωτοβουλία, με την συμμετοχή της στο 4οWomen in Action.

Η MetLife, δημιουργώντας το πρώτο δίκτυο εργαζόμενων γυναικών της (Womens Business Network - WBN), στηρίζει την ιδέα του αποτελεί μέρος της στρατηγικής του Diversity & Inclusion παγκοσμίως. Στα πλαίσια αυτά και σε συνεργασία με το 4ο Women in Action, η MetLife ενημέρωσε το κοινό για τις υπηρεσίες και τα ασφαλιστικά της προγράμματα και προσέφερε, σε συνεργασία με το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο, απασχόληση για τα παιδιά με δημιουργικά παιχνίδια.

Οι ειδικοί του Schwarzkopf έδωσαν συμβουλές στο κοινό για την απόχρωση του καλοκαιριού που προτρέπουν οι τάσεις, με τις νέες ξανθές αποχρώσεις της Keratin Color, την 1η μόνιμη περιποιητική βαφή με κερατίνη στα 3 στάδια εφαρμογής από τον Schwarzkopf #CareForHair #KeratinColor_LoveBlondes! Ενώ, όλη την ημέρα οι επισκέπτριες είχαν την ευκαιρία να χτενιστούν και να ανακαλύψουν το χρώμα που ταιριάζει περισσότερο στο δικό τους στυλ. Μαζί τους ήταν και η ΝLP σύμβουλος, Βίκυ Τσουλουχοπούλου Λίγγρη που πραγματοποίησε NLP Session με θέμα “Care For Her!!!” #careforhair #careforher

Τέλος το mymati και η σχεδιάστρια Maria Theochari παρουσίασαν μοναδικά χειροποίητα κοσμήματα από όνυχα, αιματίτη, ασήμι και χρυσό καθώς και υπέροχα ενδύματα και σανδάλια που κέντρισαν το ενδιαφέρον του κοινού.

Στο πλαίσιο του φετινού Women in Action στηρίχθηκε εμπράκτως το έργο του Συλλόγου Φίλων Παιδιών με Καρκίνο του ιδρύματος Ελπίδα. Περίπου 100 Έλληνες ασθενείς, οι μισοί από τους οποίους είναι παιδιά, θα μπορούσαν να σώζονται κάθε χρόνο από μία μεταμόσχευση μυελού των οστών. Και έτσι όλοι εμείς καθώς και οι επισκέπτες έγιναν δότες! Επίσης πωλήθηκε και η συλλογή Pink Heart της Χριστίνας Μήτση σε συνεργασία με την εταιρεία Look@Me της Άννας Μαμιδάκη, όπου όλα τα έσοδα από τις πωλήσεις θα δοθούν για την ενίσχυση του έργου του ιδρύματος Ελπίδα.

 

Τελευταία Νέα