Απ' τον Πρόεδρο... στα decks!
Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή. Το πρωί της Τρίτης, αντιπροσωπεία του Ρεθύμνου, μαζί με μαθητές και δασκάλους του πρότυπου δημοτικού σχολείου Φουρφουρά, βρέθηκαν στο Προεδρικό Μέγαρο, ώστε να βραβευτούν για το σημαντικό κοινωνικό έργο, που προσφέρει αδιαλείπτως απ' το 2008 η Κ.Α.Ε. του Ρεθύμνου.
Μεταξύ αυτών, λοιπόν, ήταν κι ο Πέτγουεϊ, ο οποίος, αφού χαιρέτησε τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Κάρολο Παπούλια, μετά έφυγε... σφαίρα.
Διαβάστε στον sportdog που πήγε, τι έκανε και γιατί τον αποθέωσε το κοινό!
Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta. Ακολούθησέ μας και στο Google News.
