Χωρίς turbo το νέο Subaru BRZ (pics & vid)

Gazzetta team
Χωρίς turbo το νέο Subaru BRZ (pics & vid)
H Subaru αποκάλυψε το σπορ BRZ δεύτερης γενιάς με εντελώς νέο σχεδιασμό, ατμοσφαιρικό κινητήρα 231 ίππων, μετάδοση κίνησης στους πίσω τροχούς και με ψηφιακό πίνακα οργάνων, που αλλάζει αυτόματα διαμόρφωση όταν επιλέγει ο οδηγός τις σπορ παραμετροποιήσεις.

Μετά από μεγάλη καθυστέρηση και χρόνο αναμονής αποκάλυψε η Subaru το BRZ δεύτερης γενιάς. Το σπορ ιαπωνικό μοντέλο διατηρεί τις παραδοσιακές αξίες του προηγουμένου, όπως τον μπόξερ κινητήρα και την πισωκίνηση, ωστόσο αναβαθμίστηκε εκ βάθρων οπτικά και προσαρμόστηκε τεχνολογικά στις σημερινές απαιτήσεις του αγοραστικού κοινού. Όλα λοιπόν θα ήταν τέλεια, αν δεν επεφύλασσε δύο μεγάλες απογοητεύσεις στους φίλους του. Η πρώτη αφορά στον κινητήρα, ο οποίος δεν είναι υπερτροφοδοτούμενος αλλά ατμοσφαιρικός και η δεύτερη αναφέρεται στην ανακοίνωση της Subaru ότι το νέο BRZ δεν προβλέπεται να κυκλοφορήσει στην Ευρώπη, όπως δηλαδή συμβαίνει και με το καινούριο Nissan 400Z.

Προς το παρόν δεν γνωρίζουμε, αν θα ισχύσει το ίδιο και για το αδελφό μοντέλο του BRZ, δηλαδή τη διάδοχο της Toyota GT86, που θα ονομάζεται πιθανότατα GR86. Η Subaru σκοπεύει πάντως να εξάγει σε κάθε περίπτωση το BRZ δεύτερης γενιάς στις ΗΠΑ, χωρίς να έχει ανακοινώσει ακόμη κάποιες σχετικές τιμές πώλησης.

Όσον αφορά στο σχεδιαστικό σκέλος, διατηρεί το νέο BRZ το βασικό σχήμα του προηγουμένου, αλλά κατά τα άλλα έχουμε σαρωτικές διαφοροποιήσεις. Συγκεκριμένα το κουπέ δεύτερης γενιάς απέκτησε ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα αμυγδαλωτού σχήματος, τα οποία σχηματίζουν ένα ενιαίο σύνολο μαζί με τις γρίλιες και την ποδιά της μάσκας. Το κεντρικό στόμιο του αεραγωγού μίκρυνε και διακοσμείται με χρώμιο, ενώ το σπορ DNA του μοντέλου υπογραμμίζουν ο μπροστινός διαχύτης και οι αεραγωγοί στα πλάγια. Κάτι ανάλογο ισχύει και με τα «βράγχια» πίσω από τους μπροστινούς τροχούς, αλλά και με τα πολύ φαρδιά πλευρικά κατώφλια, ενώ αντίθετα το πίσω μέρος του αμαξώματος δεν διαθέτει πλέον τόσο επιθετικό ντιζάιν, όπως στο μοντέλο πρώτης γενιάς.

Συγκεκριμένα βλέπουμε ότι η προηγούμενη αεροτομή έχει παραχωρήσει τη θέση της σε ένα διακριτικό σπόιλερ στην πίσω άκρη του αμαξώματος, τα νέα φωτιστικά σώματα στενεύουν στις άκρες τους και το λογότυπο της Subaru μεταφέρθηκε από το καπό του πορτ-μπαγκάζ στην ποδιά. Η τελευταία παρέμεινε μαύρη, έγινε όμως λεπτότερη και το ίδιο συνέβη και με τον διαχύτη που δεν είναι πλέον τόσο ογκώδης. Ενδιαφέρον παρουσιάζουν όμως ορισμένες κρυφές αναβαθμίσεις, καθώς το σπορ κουπέ της Subaru είναι 50% πιο άκαμπτο από το μοντέλο πρώτης γενιάς, απέκτησε μεταξύ άλλων σφιχτότερες αναρτήσεις και διαθέτει χαμηλότερο κέντρο βάρους.

Το σημαντικότερο νέο στο εσωτερικό του νέου BRZ είναι το ψηφιακό κόκπιτ με διαγώνιο επτά ιντσών και αυτόματη διαμόρφωση αν επιλέξει ο οδηγός το πρόγραμμα ‘’Track’’ με hardcore σπορ ρυθμίσεις. Σε αυτή την περίπτωση εμφανίζεται στο κέντρο το στροφόμετρο και κάτω από αυτό το ταχύμετρο. Η κεντρική οθόνη μεγάλωσε επίσης και διαθέτει διαγώνιο οκτώ ιντσών, ενώ προβλέπεται και αναβαθμισμένη συνδεσιμότητα χάρη στη συμβατότητα με τις πλατφόρμες Android Auto και Αpple Carplay. Η βασική χωροταξική διάταξη δεν άλλαξε και το νέο Subaru BRZ παραμένει ένα κουπέ 2+2 θέσεων με αναδιπλούμενες πλάτες πίσω καθισμάτων, χάρη στις οποίες μπορεί να μεταφέρει ακόμη και ποδήλατα.

Και η νέα γενιά του Subaru BRZ εξοπλίζεται με μπόξερ κινητήρα, αλλά χωρίς turbo. Πρόκειται για έναν βενζινοκινητήρα 2,4 λίτρων με 231 ίππους ισχύ και 250 Nm μέγιστη ροπή στρέψης. Στη βασική εκδοχή του εφοδιάζεται το ιαπωνικό κουπέ με χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων και προαιρετικά με αυτόματο –επίσης έξι σχέσεων- που διαθέτει και σπορ πρόγραμμα. Εννοείται, ότι η μετάδοση κίνησης εξακολουθεί να μεταδίδεται στους πίσω τροχούς, ενώ δεν υπάρχουν προς το παρόν κάποιες ανακοινώσεις από πλευράς Subaru σχετικά με τις επιδόσεις του νέου μοντέλου της.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!