Το θηριώδες Hummer επέστρεψε ως ηλεκτροκίνητο με 1.014 άλογα! (pics & vid)

Πέτρος Σηφαλάκης
Το θηριώδες Hummer επέστρεψε ως ηλεκτροκίνητο με 1.014 άλογα! (pics & vid)
Γεννημένο μέσα από τον αμερικανικό στρατό, το Hummer πάντοτε ήταν ένα ξεχωριστό αυτοκίνητο στις εκδόσεις δρόμου και τώρα έφτασε η στιγμή που επιστρέφει, πιο αλλαγμένο από ποτέ.

Με νέα συνταγή αλλά σχεδόν ίδιο τελικό αποτέλεσμα επιστρέφουν τα μοντέλα της Hummer στους δρόμους. Η εταιρεία που έφτιαχνε τα τεράστια H1 και H2, αλλά και το πιο... λογικό H3 έκλεισε και δεν υπήρχε κανένα πλάνο αναβίωσής της, με αφορμή όμως τον ερχομό της ηλεκτροκίνησης η General Motors αναθεώρησε. Οπότε, καλωσορίζουμε το Hummer στην ηλεκτρική εποχή! Πλέον λανσάρεται μέσω της GMC, μιας ιδιαίτερα δημοφιλούς μάρκας στις Ηνωμένες Πολιτείες. Το GMC Hummer EV είναι ένα ανοικτό ημιφορτηγάκι της κατηγορίας pick-up, με τη διαφορά ότι ανήκει στα... supertracks. Τα supercars των φορτηγών, με λίγα λόγια! Όντας ηλεκτροκίνητο, στο εξωτερικό του θα έπρεπε να έχει μια πιο σύγχρονη και μοντέρνα εμφάνιση για να έχει την απήχηση που του αξίζει.

Οπότε η GM κράτησε τα βασικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά των μοντέλων και τα προσάρμοσε σε ένα πιο φουτουριστικό concept. Γενικότερα όμως τα μικρά παράθυρα-πολεμίστρες, οι τετράγωνοι θόλοι, οι τεράστιοι καθρέπτες και οι επιβλητικές διαστάσεις το κρατούν στην ίδια φιλοσοφία με τα παλαιότερα Hummer, τα οποία είχαν κτηνώδεις V8 κινητήρες κάτω από το καπό. Μη νομίζετε ωστόσο ότι η δύναμη λείπει από το ηλεκτροκίνητο. Κάθε άλλο. Οι τρεις ηλεκτροκινητήρες αποδίδουν 1.014 ίππους και... 15.592 Nm ροπής! Το τελευταίο νούμερο είναι δύσκολο να το πιστέψει κανείς και δεν χωρά στον ανθρώπινο εγκέφαλο, τουλάχιστον με τα σημερινά δεδομένα της αυτοκίνησης, είναι όμως ακριβώς αυτό που ανακοινώνει επίσημα η φίρμα. Εννοείται ότι οι εκτός δρόμου ικανότητες παραμένουν ανεξάντλητες.

Η ισχύς περνά και στους τέσσερις τροχούς και μάλιστα το ποσοστό που μεταφέρεται σε κάθε έναν ξεχωριστά μπορεί να κλειδώσει, αν και απουσιάζουν τα παραδοσιακά διαφορικά που συναντάμε στα βενζινοκίνητα μοντέλα. Η σύγχρονη εποχή έφερε πολλά ηλεκτρονικά καλούδια. Η αερανάρτηση μεταβάλλει την απόσταση από το έδαφος ανάλογα με τις απαιτήσεις και υπάρχει ακόμη και δυνατότητα... διαγώνιας κίνησης. Η GM το βάφτισε "CrabWalk" παρομοιάζοντάς το με το περπάτημα του κάβουρα και υπάρχει σχετικό βίντεο παρακάτω.

Όλες αυτές οι λειτουργίες προσφέρουν ικανότητες που δύσκολα θα φτάσουν στα όριά τους, ανεξαρτήτως διαδρομής εκτός ασφάλτου. Και μάλιστα, επιστρέφοντας στην άσφαλτο, το ίδιο αυτοκίνητο μπορεί να κάνει 0-100 χλμ./ώρα σε λίγότερα από 3 δευτερόλεπτα! Αυτή είναι η μαγεία της εξέλιξης στην αυτοκίνηση και σίγουρα, μιλάμε για πράγματα που κάποτε ούτε που φανταζόμασταν. Στο εσωτερικό τώρα η εικόνα είναι σύγχρονη και πολυτελής. Μια μεγάλη οθόνη αφής 13,4 ιντσών βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων έχει οθόνη 12,3 ιντσών και οι λίγοι διακόπτες ελέγχουν βασικές λειτουργίες του αυτοκινήτου.

Το νέο Hummer έχει αφαιρούμενη οροφή με αποσπώμενα πάνελ που το μετατρέπουν σε κάμπριο, ενώ διατίθεται και ηχοσύστημα από την Bose με 14 ηχεία για απόλαυση της αγαπημένης μουσικής των επιβατών. Εννοείται ότι μέσα από το σύστημα πολυμέσων μπορείς να δεις κάθε γωνία του αμαξώματος μέσα από τις κάμερες που υπάρχουν περιμετρικά αυτού, με έως και 18 γωνίες για προσεκτική κίνηση εκτός δρόμου. Πρόκειται για ένα πραγματικά εντυπωσιακό αυτοκίνητο, τουλάχιστον διαβάζοντας τις προδιαγραφές του. Περιμένουμε να βγει στους δρόμους και να δούμε τις πρώτες κριτικές για να βγάλουμε ένα αρχικό συμπέρασμα! Στις ΗΠΑ ξεκινά λίγο πάνω από τα 110.000 δολάρια και αργότερα θα ακολουθήσουν και πιο απλές εκδόσεις με λιγότερο εξοπλισμό και ισχύ, που θα στοιχίζουν περίπου 90.000 δολάρια.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!