ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE
Suzuki Across 4X4 Plug-in Hybrid: O αδελφός του Toyota RAV4

Suzuki Across 4X4 Plug-in Hybrid: O αδελφός του Toyota RAV4

Suzuki Across 4X4 Plug-in Hybrid: O αδελφός του Toyota RAV4

Toyota και Suzuki συνεργάζονται στενότερα με πρώτο προϊόν αυτής της συνέργειας το κορυφαίο μοντέλο 4Χ4 της Suzuki, που ονομάζεται Across, εφοδιάζεται με Plug-in υβριδικό σύστημα άνω των 300 ίππων και μοιάζει -διόλου τυχαία- με το Toyota RAV4.

Across ονομάζεται το πρώτο αποτέλεσμα της στενότερης συνεργασίας μεταξύ Toyota και Suzuki. Όπως είναι γνωστό, οι δύο ιαπωνικές μάρκες προχώρησαν το προηγούμενο καλοκαίρι σε ανταλλαγή μετοχών με στόχο να εντείνουν τους δεσμούς τους για το κοινό συμφέρον.

Σε αυτή τη συμμαχία θα συνεισφέρει η Suzuki με την εμπειρία της στα μικρά και προσιτά μοντέλα πόλης, ενώ η Toyota θα προσφέρει στον εταίρο της την τεχνογνωσία της κυρίως στην ηλεκτροκίνηση και στην υβριδική τεχνολογία.

Υπάρχουν αρκετά παραδείγματα, όπως οι περιπτώσεις των διδύμων Subaru BRZ και Toyota GT86, αλλά και των τριδύμων SEAT Mii, Skoda Citigo και VW Up, που επιβεβαιώνουν ότι η συγκεκριμένη προσέγγιση έχει όντως νόημα.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση θα μπορεί να αξιοποιήσει η Toyota καλύτερα τη δυναμικότητα των εργοστασίων της και η Suzuki θα έχει τη δυνατότητα να απευθυνθεί σε ένα ευρύτερο κοινό και ταυτόχρονα να βελτιώσει το ισοζύγιο εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα του στόλου της.

Το Suzuki Across έχει λοιπόν κάθε λόγο να μοιάζει με το αδελφό μοντέλο του, δηλαδή το Toyota RAV4, αν και τα δύο SUV διαφοροποιούνται οπτικά στον σχεδιασμό της μάσκας τους. Το SUV της Suzuki είναι με μήκος 4,64 μ. ελαφρά μακρύτερο από το RAV4 και αποτελεί ουσιαστικά τη νέα Plug-in υβριδική εκδοχή του τελευταίου, «διανθισμένη» με πάρα πολλά συστήματα υποστήριξης του οδηγού, φώτα LED και κορυφαία συνδεσιμότητα.

Το Across εφοδιάζεται στάνταρ με τετρακίνηση και – όπως και το αντίστοιχο υβριδικό Toyota RAV4- αποδίδει 306 ίππους χάρη στη συνεργασία ενός βενζινοκινητήρα 2,5 λίτρων με έναν ηλεκτροκινητήρα.

Το κορυφαίο SUV της Suzuki μπορεί να κινηθεί έως και 75 χιλιόμετρα μόνον με το ρεύμα της μπαταρίας του, ενώ η μεικτή κατανάλωση καυσίμου ανέρχεται σε περίπου ένα λίτρο αμόλυβδης ανά 100 χλμ.