Έως 612 ίπποι για τη Mercedes-AMG E63 (pics)

Πέτρος Σηφαλάκης
Έως 612 ίπποι για τη Mercedes-AMG E63 (pics)
Η Mercedes-AMG «περιποιήθηκε» την E63 και προχώρησε σε μερικές αισθητικές αλλαγές, για να εναρμονιστεί με την απλή E-Class που ανανεώθηκε πριν λίγες εβδομάδες.

Διαθέσιμη τόσο σε σεντάν, όσο και station wagon, η νέα Mercedes-AMG E63 σε «απλή» και S έκδοση, ανανεώνεται. Το νέο μοντέλο ξεχωρίζει αισθητικά από το προηγούμενο χάρη σε αλλαγές στους προφυλακτήρες, τη μάσκα, τα φωτιστικά σώματα, τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και τα ακόμη πιο φουσκωμένα φτερά. Ακολουθεί πιστά τις γραμμές που χάραξαν οι απλές εκδόσεις των E-Class, όταν ανανεώθηκαν πριν λίγες εβδομάδες και το τελικό αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό καθώς συνδυάζεται η πολυτέλεια και το κύρος, με το δυναμισμό και το «άγριο» προφίλ.

Στο πίσω μέρος η εικόνα αλλάζει εντελώς από τα οριζόντια πλέον φωτιστικά σώματα, σε αντίθεση με τα κάθετα τοποθετημένα και με κυκλικό σχέδιο που φορούσε το μοντέλο προ ανανέωσης. Αν μάλιστα τοποθετηθούν και τα προαιρετικά πακέτα AMG Carbon Fiber Pack και AMG Night Pack τότε το σύνολο απογειώνεται, με αρκετές λεπτομέρειες σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα.

Ποιότητα, πολυτέλεια και σπορ ύφος στην καμπίνα

Εντός, το νέο τιμόνι που έκανε πολύ θετική εντύπωση και από τις υπόλοιπες E-Class, δηλώνει «παρών», σε μια φυσικά πιο σπορ παραλλαγή για να αρμόζει στην έκδοση AMG. Οι δύο δίδυμες οθόνες συνεχίζουν ακόμη να κλέβουν την παράσταση με διαγώνιο 12,3 ιντσών έκαστη και η κονσόλα με τους στρογγυλούς αεραγωγούς και τους διακόπτες παρακάτω, φτιάχνουν ένα πολυτελές αλλά και ποιοτικό περιβάλλον.

Οι κινητήρες των εκδόσεων AMG παραμένουν ως είχαν. Στη «βάση» συναντάμε τον V8 biturbo των 4.0 λίτρων με 571 ίππους και 750 Nm ροπή για την E63 και στην κορυφή, τον ίδιο κινητήρα αλλά με 612 ίππους και 850 Nm ροπής για την έκδοση E63 S. Το αυτόματο κιβώτιο των 9 σχέσεων AMG Speedshift στέλνει την ισχύ και στους τέσσερις τροχούς, όμως ο οδηγός μπορεί να επιλέξει το Drift Mode από τα προγράμματα οδήγησης, στο οποίο η ισχύς αποστέλλεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς.

Ο V8 biturbo «εκτοξεύει» την E63 S

Για τα 0-100 χλμ./ώρα η E63 S χρειάζεται μόλις 3,4 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 300 χλμ./ώρα (στα 250 χλμ./ώρα για την «απλή» E63). Όλη αυτή η ισχύς τιθασσεύεται από ένα σύστημα πέδησης που αποτελείται από εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός και μονοπίστονες πίσω, σε συνδυασμό με δίσκους των 391 και 360 χιλιοστών αντίστοιχα. Οι απαιτητικοί μπορούν να διαλέξουν τα carbon κεραμικά φρένα AMG Carbon Ceramic που έχουν δίσκους 401 χιλιοστών εμπρός, κατασκευασμένους φυσικά από συνθετικά υλικά.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!