«Νυστέρι» για τις Mercedes E-Class Coupe και Cabriolet (pics & vid)

«Νυστέρι» για τις Mercedes E-Class Coupe και Cabriolet (pics & vid)
Μερικές αισθητικές αλλαγές και σημαντικές τεχνολογικές προσθήκες ολοκληρώνουν το facelift που έκανε η Mercedes-Benz στις δίθυρες E-Class, δηλαδή στην Coupe και την Cabriolet.

Ακολουθώντας την τετράθυρη σεντάν, την Estate (station wagon) και την All-Terrain εκδοχή της E-Class, η οποίες πρόσφατα ανανεώθηκαν, η Mercedes μας δείχνει τα facelift των Coupe και Cabriolet εκδόσεων. Η μάρκα προχώρησε σε στοχευμένες αλλαγές, οι οποίες ωστόσο κάνουν μεγάλες διαφορές και οπτικά, ξεχωρίζουν αμέσως σε σχέση με το μοντέλο προ ανανέωσης. Φωτιστικά σώματα εμπρός-πίσω, προφυλακτήρες εμπρός-πίσω και μάσκα εμπρός κάνουν τις νέες E-Class Coupe και Cabriolet ακόμη πιο όμορφες και δυναμικές, ενώ η μαλακή αναδιπλούμενη οροφή της Cabriolet συνεχίζει να έχει πολλές επιλογές αποχρώσεων, προσδίδοντας ένα διαφορετικό στυλ συγκριτικά με τα υπόλοιπα μοντέλα της κατηγορίας που κατά κύριο λόγο επιλέγουν τη σκληρή μεταλλική οροφή.

Οι δίθυρες εκδόσεις της E-Class πλέον έχουν πολύ πιο «άγριο» ύφος εμπρός και σχεδιαστικά, οι αλλαγές μόνο ως επιτυχημένες μπορούν να θεωρηθούν, κάτι που ισχύει και για το εσωτερικό. Μόλις ανοίξει η πόρτα το μάτι πέφτει κατευθείαν πάνω στο νέο τιμόνι, το οποίο έχει πανέμορφο σχεδιασμό, ενσωματώνει πολλές λειτουργίες και έχει ιδιαίτερα ψηλό... IQ! Φυσικά όλα τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας που μπορούμε να φανταστούμε, υπάρχουν στον στάνταρ εξοπλισμό ενώ η Mercedes επέλεξε και ακόμη ποιοτικότερα υλικά για την κατασκευή της καμπίνας. Το αισθητικό layout παραμένει το ίδιο, με τις δύο δίδυμες οθόνες για πίνακα οργάνων και κεντρική οθόνη πολυμέσων να συνεχίζει να εντυπωσιάζει, ακόμη κι αν πλέον το συναντάμε στα περισσότερα μοντέλα της μάρκας.

Προαιρετικά ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει δύο οθόνες των 12,3 ιντσών η κάθε μία, έναντι των 10,25 ιντσών που είναι η στάνταρ διάσταση, τουλάχιστον στις βασικότερες εκδόσεις. Αξίζει να σημειωθεί ότι εκτός των συστημάτων και της εμφάνισης, η Mercedes-Benz επένδυσε πάρα πολύ και στους κινητήρες. Για αρχή οι επιλογές είναι τέσσερις, δύο με μοτέρ ντίζελ και δύο με βενζίνης. Το ρόλο της βασικής έκδοσης τον έχει η E 220d με τετρακύλινδρο πετρελαιοκινητήρα 2.0 λίτρων, 194 ίππους και 400 Nm ροπής. Ψηλότερα υπάρχει η E 400d με τον τούρμπο εξακύλινδρο ντίζελ κινητήρα των 3.0 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 340 ίππους και 700 Nm ροπής.

Έως 435 άλογα

Από την άλλη, σημειώστε ότι στους βενζινοκινητήρες υπάρχει η έκδοση E200 με τον τετρακύλινδρο τούρμπο των 2.0 λίτρων που αποδίδει 197 ίππους και 320 Nm ροπής, ενώ στην κορυφή, βρίσκεται ο εξακύλινδρος σε σειρά των 3.0 λίτρων με τα δύο τούρμπο και τους 435 ίππους, που συνδυάζονται με 520 Nm ροπής. Μάλιστα, το υβριδικό σύστημα των 48V EQ Boost αποδίδει 16 ακόμη ίππους και 250 Nm ροπής και οι επιδόσεις είναι καταιγιστικές με 0-100 χλμ./ώρα σε 4,4 δευτερόλεπτα. Η τελευταία περίπτωση είναι η E 53 AMG 4MATIC και συνδυάζεται με στάνταρ τετρακίνηση, όμως αν ο αγοραστής επιλέξει το AMG Dynamic Plus πακέτο, το αυτοκίνητο θα εφοδιάζεται και με drift mode που σημαίνει ότι το εμπρός διαφορικό θα απεμπλέκεται και η E 53 AMG θα γίνεται πισωκίνητη. Να σημειώσουμε ότι το υβριδικό σύστημα EQ Boost είναι στάνταρ σε όλους τους κινητήρες, βενζίνης και ντίζελ, ενώ προαιρετικά και άλλες εκδόσεις μπορούν να συνδυαστούν με τετρακίνηση 4MATIC.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!