Τι θα γίνει αν κερδίσει το πρωτάθλημα ο Φέτελ;

Τι θα γίνει αν κερδίσει το πρωτάθλημα ο Φέτελ;
Η άκομψη παραγκώνιση του Φέτελ από την Σκουντερία για το 2021 και μάλιστα πριν καν ξεκινήσει το εφετινό πρωτάθλημα μπορεί να κάνει πραγματικότητα ένα απίθανο μεν αλλά εφικτό σενάριο...

Ως νέο το γνωρίζουμε όλοι. Η Ferrari είπε «ευχαριστώ» στον Φέτελ και τον έριξε στα αζήτητα, με λιγοστές επιλογές για την συνέχιση της καριέρας του. Στη θέση του το 2021, θα βρίσκεται ο σταθερός και διψασμένος Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ που εκτός από το όνομα, μάλλον έχει και τη χάρη... Αυτά είναι τα δεδομένα.

Τι γνωρίζουμε

Ως δικαιολογία από σχετικούς και μη, για την απομάκρυνση του Φέτελ, παρουσιάζεται η τάση του σε λάθη κάτω από πίεση, η εριστικότητά του, ο εκνευρισμός του ως προς το πρόσωπο του Σαρλ Λεκλέρ που είναι ένα νεότατο αντίπαλο δέος με «πλάτες» (πες με Νικόλας Τοντ), η έλλειψη κινήτρου -καθώς ο Φέτελ είναι ένας οικογενειάρχης με τρία παιδιά- και γενικά η κακή ατμόσφαιρα εσωτερικά της ομάδας που κυρίως οφείλεται στην αναμφισβήτητη αντιπαλότητα των δύο οδηγών της ομάδας. Αυτά είναι δεδομένα στα οποία λίγο πολύ όλοι συμφωνούν.

Ωστόσο το παράδοξο την εφετινή χρονιά που σημαδεύτηκε από τις αναβολές των αγώνων λόγω της πανδημίας, είναι πως οι ανακοινώσεις της αλλαγής του ρόστερ έχουν γίνει δίχως να έχουμε δει την δυναμική των οδηγών, την απόδοση των αυτοκινήτων σε αγώνα ή την τύχη ή την ατυχία που μπορεί να έχει κάποιος. Αξίζει να σκεφτούμε τις ατυχίες του Άιρτον Σένα στους τρεις πρώτους αγώνες του 1994...

Τι μπορεί να γίνει...

Και ερχόμαστε στο σήμερα. Όπως δείχνουν τα πράγματα, για το καλό του σπορ και των εκατοντάδων εκατομμυρίων που παίζονται, η χρονιά δεν μπορεί να θυσιαστεί. Έστω και κουτσουρεμένη θα μετρήσει. Με 10-12 ίσως 14 αγώνες που θα γίνουν όλοι μαζί το καλοκαίρι και το φθινόπωρο. Θεωρητικά θα αρχίσει στις 5 Ιουλίου δίχως θεατές στο Red Bull Ring και κανείς δεν ξέρει επί της ουσίας πώς ακριβώς θα συνεχιστεί.

 

Συμφωνώ με τους περισσότερους πως ο Φέτελ μέχρι πρόσφατα δεν είχε κίνητρο, όμως τώρα βρίσκεται με την πλάτη στον τοίχο. Πρωτίστως θα πρέπει να αποδείξει στον εαυτό του πως παραμένει ο πρωταθλητής τεσσάρων παγκόσμιων τίτλων, ο τέταρτος καλύτερος οδηγός (μαζί με τον Προστ) στην ιστορία του σπορ. Ένας πρίγκηπας της Formula 1. Ένας παραγκωνισμένος πρωταθλητής ωστόσο πλέον.

Μια φορά πρωταθλητής, πάντα πρωταθλητής. Ο Σεμπ δεν ξέχασε να οδηγεί. Δεν ξέχασε να κάνει προσπεράσεις. Έχασε στα χρόνια αυτά το mojo του. Δεν χρειαζόταν να αποδείξει κάτι σε κανέναν. Πήγαινε στον αυτόματο και τα αποτελέσματα έρχονταν. Τις λίγες φορές που ξύπνησε από τον λήθαργό του συνήθως έκανε τετ-α-κέ στα καλά καθούμενα. Ή υπερεκτιμούσε την κατάσταση με αποτέλεσμα την εγκατάλειψη ή ακόμα χειρότερα το ατύχημα με τον Σαρλ... Τώρα είναι στα κάγκελα. Τώρα είναι ένα αγρίμι που είναι έτοιμο να δαγκώσει τους πάντες και τα πάντα στο διάβα του... Λυπάμαι τον Μαξ αν βρεθεί μπροστά του... Ο Σεμπ έχει 10-12 ίσως 14 αγώνες για να σώσει το γόητρό του, να σώσει την καριέρα του και να κλείσει μερικά στόματα. Θα τα καταφέρει;

Εκτιμώ πως ναι. Αυτή τη χρονιά, ο Σεμπ θα είναι καλύτερος του Σαρλ. Αν το αυτοκίνητο είναι ανταγωνιστικό (ελπίζω τόσους μήνες να έφτιαξαν ένα τιμόνι που αλλάζει την σύγκλιση στην ευθεία...) τότε ο Σεμπάστιαν θα πάρει νίκες, θα κοιτάξει στα μάτια τον Λιούις, τον Σαρλ και τον Μαξ και θα δηλώσει παρών στη διεκδίκηση του τίτλου άσχετα αν θα τον κατακτήσει ή όχι.

Αν... λέω αν... καταφέρει το αδύνατο και με διαλογισμό καταφέρει να πάρει το πρωτάθλημα (κάτι που σήμερα μοιάζει με σενάριο επιστημονικής φαντασίας) τότε θα μιλάμε για την μεγαλύτερη επιστροφή στην ιστορία του σπορ, που σίγουρα θα φέρει τρομερές ανακατατάξεις στο ρόστερ σχεδόν όλων των ομάδων που δεν έχουν κλείσει ακόμα τους οδηγούς του 2021.

Μην τον ξεγράψετε... Δεν ξέχασε να οδηγεί και τώρα πλέον έχει και κίνητρο...

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!

Γιώργος Βαρίνος
Γιώργος Βαρίνος