Πώς διαμορφώνεται το grid του GP Βραζιλίας

Στάθης Κοκκορόγιαννης
Πώς διαμορφώνεται το grid του GP Βραζιλίας
Μετά από έναν συναρπαστικό Αγώνα Sprint και νέες ποινές για το σημερινό Grand Prix, ας δούμε πώς διαμορφώνεται το τελικό grid για τον 19ο αγώνα της σεζόν.

Για ακόμα μια φορά στο 2021, το τελικό grid για την εκκίνηση αγώνα στη Formula 1 θα διαφέρει σε σχέση με τα αποτελέσματα των κατατακτήριων δοκιμών ή του Αγώνα Sprint. Παρά τα όσα είδαμε χθες, είχαμε αλλαγές μέχρι και την τελευταία στιγμή.

Μεγαλύτερη αλλαγή είναι η θέση εκκίνησης του Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος θα εκκινήσει από τη 10η θέση. Στον Αγώνα Sprint έκανε μια φοβερή εμφάνιση από την 20η θέση για να τερματίσει 5ος, όμως έχει πέντε θέσεις ποινή καθώς άλλαξε κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η κακοτυχία του Βρετανού του έχει κοστίσει ιδιαίτερα καθώς για 2η φορά φέτος όντας πρώτος σε κατατακτήριες δεν κατάφερε να εκμεταλλευτεί το αποτέλεσμα αυτό.

Η δεύτερη αλλαγή στο σημερινό αγώνα είναι η θέση εκκίνησης του Κίμι Ράικονεν. Χθες ο Φινλανδός είδε τον teammate του, Αντόνιο Τζοβινάτσι να τον ακουμπά και να τον ρίχνει στις πίσω θέσεις. Η ομάδα του, άλλαξε πίσω αεροτομή και καθώς βγήκε από το καθεστώς parc-ferme το μονοθέσιο, ο Ράικονεν θα εκκινήσει από το pitlane το τελευταίο του GP Βραζιλίας στη Formula 1.

Αυτό είναι το τελικό grid του σημερινού αγώνα, με τον Ράικονεν να εκκινεί από το pitlane.

Όσον αφορά τη στρατηγική, οι προβλέψεις κάνουν λόγο για δύο pit-stop κατά τη διάρκεια του Grand Prix. H Pirelli προβλέπει πως η ταχύτατη λύση είναι η χρήση της μέσης γόμας στην εκκίνηση και στη συνέχεια δύο αλλαγές στη σκληρή γόμα. Μένει να δούμε αν θα βγει αληθινή.

Όλοι οι οδηγοί έχουν αρκετά διαθέσιμα φρέσκα σετ ελαστικών για τον αγώνα, όπου συνήθως έχουμε την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας.

Image credit: redbullcontentpool.com

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!