F1 - Φερστάπεν: «Οι μέρες που κερδίζαμε από την 11η θέση στο grid δυστυχώς έχουν περάσει»

Για τέταρτο συνεχόμενο αγώνα ο Μαξ Φερστάπεν δεν κατάφερε να κερδίσει, κάτι που έχει να συμβεί στη Formula 1 από το 2020! Ο 26χρονος Ολλανδός διατηρεί πάντως ένα σημαντικό βαθμολογικό προβάδισμα έναντι του Λάντο Νόρις,
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής εμφανίστηκε ρεαλιστής μετά το Grand Prix Βελγίου, αναγνωρίζοντας ότι ο ρυθμός της Red Bull Racing δεν του επιτρέπει να κερδίζει όταν εκκινεί από το δεύτερο μισό του grid.
«Ο αγώνας δεν ήταν κακός. Ήταν απλά δύσκολο να κάνεις προσπέραση. Στο πρώτο stint έμεινα ευτυχώς μακριά από μπελάδες στους πρώτους γύρους και κατάφερα να μπω σε DRS. Προσπαθήσαμε να πετύχουμε undercut με το πρώτο pit stop, το οποίο το καταφέραμε. Όμως όλα τα μονοθέσια είχαν παραπλήσιο ρυθμό και ήταν δύσκολο να ανέβω στην κατάταξη. Πάντως εκκινώντας από την 11η θέση, κάναμε καλή δουλειά. Αν κοιτάξουμε τη βαθμολογία, ήταν μία θετική ημέρα για μένα. Πάντα βέβαια θέλεις κάτι παραπάνω, όμως με το ρυθμό που έχουμε στους τελευταίους αγώνες δεν είναι ρεαλιστικό να πιστεύουμε ότι από την 11η θέση στην εκκίνηση μπορούμε να κερδίσουμε. Αυτές οι μέρες δυστυχώς έχουν περάσει. Έχουμε πολλά πράγματα να αναλύσουμε κατά την καλοκαιρινή διακοπή και να δούμε αν μπορούμε να βελτιώσουμε το μονοθέσιο, αρχής γενομένης από τον Αύγουστο στην Ολλανδία».
Plenty of battles in Spa 🇧🇪
Max worked his way up to P5 from P11, while Checo finished in P8 with the fastest lap 🙌
Result 🏁: RUS, HAM, PIA, LEC, Max 🫶, NOR, SAI, Checo 🫶, ALO, OCO#F1 || #BelgianGP pic.twitter.com/EKJ3qXdeWA— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) July 28, 2024
Σχετικά με τη δυναμική των υπολοίπων ομάδων, ο Φερστάπεν σχολίασε: «Ευτυχώς δεν υπάρχει μία ομάδα που να κερδίζει σταθερά τους βαθμούς. Γνωρίζουμε όμως ότι έχουμε δουλειά να κάνουμε, να βελτιωθούμε».
Photo Credits: Getty Images/Red Bull Content Pool
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!
makalex
Νομίζω πως όλοι είδαμε 2 μερσέντες να κάνουν το 1-2 ξεκινώντας από το 3-6.Είχαν 2 διαφορετικές στρατηγικές και ήταν μπροστά από όλους και στις 2!!Κέρδισαν τους 3 από τους 4 τελευταίους αγώνες!!Είναι να απορείς πως μερικοί ερμηνεύουν αυτά που βλέπουν!!
proedros
μπράβο που σχολιάζετε τόσο μετρημένα και ώριμα. Συνέχεια το μυαλό σας στην αντιπαράθεση και την ειρωνεία
V for ventetta
Ουσιαστικά ο Μαξ με αυτό που λέει έστω και έμμεσα δείχνει ότι η RB πλέον δεν είναι το ταχύτερο μονοθέσιο! Αυτή την θέση της πρώτης ομάδας την μοιράζονται πλέον 2 ομάδες ανάλογα την πίστα και της συνθήκες Mercedes και McLaren. Ακολουθεί ως 3η η RB και πολύ κοντά και οριακά η Φεράρι. Βέβαια πάντα θα υπάρχουν και αυτοί οι οποίοι θα βλέπουν τα δικά τους με υπέρμετρο βαθμό, όπως τώρα του Χάμιλτον που μάλλον οδηγεί λίγο χειρότερο μονοθέσιο και από αυτό της ΑΜ δηλαδή 6ο σε δυναμική! Οπότε το ότι νικήσε καταλαβαίνουμε ότι είναι κάτι περισσότερο από GOAT..!!! Για να ξέρουν και να μαθαίνουν ακόμα και αυτοί οι οπαδοί, πλέον στην φόρμουλα 1 πλιν εξαιρετικά και σπάνιας περίπτωσης δεν κερδίζει κανείς με 3-4ο μονοθέσιο! Αυτές η εποχές που κάποιοι μπορούσαν να κάνουν κάτι τέτοιο έχουν παρέλθει για τα καλά! Πλέον βάζουν τα δεδομένα του μονοθεσίου τους και της πίστας στον προσομοιωτή και τους δείχνει ακριβώς που μπορεί να είναι ο κάθε ένας!! Λάθη σε τακτική και σε στρατηγικές μπορεί λίγο να αλλάξουν αυτά τα δεδομένα!!
Valadis_21
Χωρίς να θέλω να μπω σε οπαδικές αντιπαραθέσεις θέλω απλά να τονίσω ότι η επίσημη F1 σε γράφημα της στην Ουγγαρία δείχνει ακόμα την Redbull το ταχύτερο μονοθέσιο με την Mclaren πολύ κοντά και την Mercedes ως τρίτη δύναμη σε απόσταση από τους 2 πρώτους(όχι όμως 1sec πίσω αλλά κοντά στα 4 δέκατα).Η κατάσταση στην κορυφή όντως άλλαξε αλλά αυτό αφορά Redbull/McLaren όπου είναι ισοδύναμες και θα πάνε πίστα πίστα από εδώ και πέρα.Πολύ σωστά αναφέρεις αυτά για GOAT και λοιπές υπερβολές και από την μία και από την άλλη πλευρά.Με 3ο ή 4ό μονοθέσιο για να κερδίσει κάποιος πρέπει οι άλλοι 2 μπροστά του να έχουν δυσκολίες,για να κερδίσει πρωτάθλημα είναι αδύνατο εκτός αν η διαφορά του 4ου από τον 1ο είναι στα 2 δέκατα όπου εκεί μπορεί οδηγός να καλύψει αυτήν τη διαφορά.
C.N.P.
Οφείλω να πω ότι ο τελευταίος GOAT ήταν ο Σένα. Ένας οδηγός όπου το 1993 στη μέση της χρονιάς οδηγούσε τον τίτλο με ένα μονοθέσιο 100 ίππους κατώτερο και με αντιπάλους τους πυραύλους της Williams με τα αυτόματα κιβώτια, τις active suspension και τα traction και launch control. Αυτός ο τύπος από την Βραζιλία χωρίς τίποτα από όλα αυτά τους κέρδιζε με ένα ημιαυτόματο κιβώτιο. Κανένας θεωρώ οδηγός ούτε καν ο Σουμάχερ ήταν σε αυτό το επίπεδο. Ειδικά όταν άνοιγαν οι ουρανοί εκεί έριχνε 3 δεπτερα στον γύρο στους υπόλοιπους. Ποιος θα ξεχάσει το Μονακό 1984 όταν πήρε την Τολεμαν ένα μονοθέσιο δυναμικότητας Μιναρντι και τους ταπείνωσε όλους. Η στο Μόντρεαλ 1992 που με στεγνά ελαστικά είχε παραπλήσιο Ρυθμό με τα βρεγμένα ελαστικά των Williams. Φυσικά το Donnington 1993 με τον γύρο των θεών. Ποιος ξέρει τι ρεκόρ θα είχε αν δεν είχε σκοτωθεί στην Ίμολα και πόσα λιγότερα αντίστοιχα θα είχε ο Σουμάχερ.
Lorem Ipsum
Άρα για σένα επειδή ο Ράσελ έκανε ένα πιτ στοπ λιγότερο, αυτό δείχνει πως έχει ταχύτερο μονοθέσιο γιατί αν το είχε ο Μαξ έπρεπε να ξεκινήσει 11ος και να έχει και διάφορα 2 πιτ στοπ από τους άλλους. Υπάρχει και μια που λέει πως όταν τα μονοθέσια έγιναν αντίστοιχα κι οι διαφορές μικρές ο... αλάνθαστος απίστευτος Μαξ έφαγε 34 γύρους στο drs Φεράρι και ΜακΛάρεν και Μερσεντές χωρίς να τις περάσει.
Lorem Ipsum
Ευτυχώς υπάρχουν τα δεδομένα, που παρουσιάστηκαν χθες από μένα στο άρθρο και στο επίσημο κανάλι της Φ1 και εξηγούν τα πάντα. Ο Μαξ με ρυθμίσεις για βροχή, είχε ταχύτερο Ρυθμό από τον Χάμιλτον που είχε ρυθμίσεις στεγνού. Αυτά χθες.