F1- Η μεγάλη αδυναμία της McLaren MCL60

Πάνος Σεϊτανίδης
F1- Η μεγάλη αδυναμία της McLaren MCL60
Ο επικεφαλής της ιστορικής ομάδας, Αντρέα Στέλα, παραδέχεται το αδύναμο σημείο του πορτοκαλί μονοθεσίου.

Για μία ακόμα σεζόν, το ξεκίνημα της McLaren Racing δεν είναι αυτό στο οποίο ήλπιζαν τα εκατομμύρια υποστηρικτών της. Η MCL60 που βαφτίστηκε έτσι προς τιμή των 60 ετών γεμάτων επιτυχίες, δεν είναι αντάξια των προκατόχων της.

Έχει βαθμολογηθεί μόνο σε τρεις αγώνες, με καλύτερο πλασάρισμα την έκτη θέση του Λάντο Νόρις στο Grand Prix της Αυστραλίας. Συνολικά η McLaren έχει συγκεντρώσει μόλις 17 βαθμούς σε επτά αγώνες -270 λιγότερους από την πρωτοπόρο Red Bull Racing- και βρίσκεται στην έκτη θέση.

Γίνονται σημαντικές προσπάθειες για να αλλάξει ρότα η ομάδα του Ουόκινγκ, μετά την απόλυση του τεχνικού διευθυντή Τζέιμς Κι έχει αλλάξει η δομή ενώ υπάρχει συνεχής στρατολόγηση τεχνικών από άλλες ομάδες.

Βέβαια η δική τους δουλειά, θα φανεί μακροπρόθεσμα. Βραχυπρόθεσμα αναζητούνται λύσεις που θα δώσουν ώθηση στην MCL60 και ο επικεφαλής της βρετανικής ομάδας, Αντρέα Στέλα, έχει σημαδέψει ένα συγκεκριμένο τομέα στον οποίο απαιτείται βελτίωση.

O Αντρέα Στέλα

«Νομίζω πως έως τώρα υπάρχει ένα μοτίβο. Όταν έχουμε αγωνιστικές διαδρομές με υψηλά επίπεδα πρόσφυσης, τότε το αυτοκίνητό μας γίνεται πιο ανταγωνιστικό. Πιστεύουμε πως αυτό το μοτίβο σχετίζεται με το γεγονός πως σε συνθήκες μειωμένων επιπέδων πρόσφυσης, ξοδεύεις περισσότερο χρόνο δίχως φρένο ή γκάζι. Αυτή είναι μια κατάσταση στην οποία το αυτοκίνητό μας δεν αποδίδει πολύ καλά», είπε ο Ιταλός.

«Για παράδειγμα στο Grand Prix του Μπακού, όπου υπήρχε νέα άσφαλτος φέτος, τα επίπεδα πρόσφυσης ήταν υψηλά και σε όλους τους τομείς της πίστας όπου μπορείς να φρενάρεις δυνατά, όπως οι στροφές 1 και 2, ήμασταν ανταγωνιστικοί».

Φωτογραφίες: McLaren Racing

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!