Αστέρας και στα social media με άρωμα... Μπάγερν και Ομπάμα!

Αστέρας και στα social media με άρωμα... Μπάγερν και Ομπάμα!

Ο Αστέρας Τρίπολης συνεχίζει να... μεγαλώνει μέσω των social media. Η σχέση με την Μπάγερν που «χτίζει» κι ο... Ομπάμα τον έκαναν να τραβήξει όλο και περισσότερα βλέμματα κι ο διευθυντής επικοινωνίας της ομάδας, Γιάννης Ντάλλας μίλησε για την πολιτική που ακολουθείται!

Τα social media τα τελευταία χρόνια έχουν μπει για τα καλά στη ζωή όλων μας και μέρα με τη μέρα γίνεται όλο και πιο σημαντικό κομμάτι της καθημερινότητας μας.

Φυσικά, ο χώρος του αθλητισμού δεν θα μπορούσε να μείνει ανεπηρέαστος από το... κύμα αυτό. Ο Αστέρας Τρίπολης, είναι μια ομάδα που φημίζεται όχι απλά για την χρήση των social media σε καθημερινή βάση. Οι Αρκάδες πρωτοπορούν, προσπαθώντας να βρουν καθημερινά νέους τρόπους για να κρατούν τους φιλάθλους τους σε πλήρη ενημέρωση.

Εντυπωσιακή ήταν, μάλιστα, η τελευταία τους συμμετοχή στο Sqor, την παγκόσμια αθλητική διαδικτυακή πλατφόρμα.

Ο υπεύθυνος επικοινωνίας της ΠΑΕ, Γιάννης Ντάλλας, μαζί με την ομάδα του μέσα σε λιγότερο από δύο χρόνια έχουν καταφέρει να αναπτύξουν τη σελίδα της ομάδας στο facebook, το λογαριασμό στο twitter, ενώ δημιούργησαν λογαριασμό στο Instagram και προσφάτως περηφανεύονται για το γεγονός ότι είναι η πρώτη ομάδα που συμμετέχει στο sqor. Σημαντικό ήταν να δημιουργηθεί και κανάλι της ομάδας στο youtube, μέσω του οποίου προβάλλονται, φιλικά της ομάδας, συνεντεύξεις Τύπου, παρουσιάσεις και διάφορα backstage videos.

Όλα αυτά... αγκαλιάζονται από τη νέα ιστοσελίδα που δημιουργήθηκε πριν από περίπου δύο χρόνια. Φυσικά, στον Αστέρα συνεχίζεται το χτίσιμο στην ψηφιακή και εποχή που είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. 

«Στον Αστέρα έχουμε ως βασικό πυλώνα στη σχέση μας με τον κόσμο την αλληλεπίδραση και τη διαδραστικότητα. Πλέον στο φίλαθλο δεν λέει τίποτα η ενημέρωση από ένα ψυχρό-τυπικό δελτίο τύπου. Βασικό ζητούμενο και καθημερινός στόχος δουλειάς είναι η εξωστρέφεια. Θέλουμε ο κόσμος να κάνει δικές του μικρές, απλές, καθημερινές στιγμές του Αστέρα. Θέλουμε ο κόσμος να μας νιώθει συνεχώς δίπλα του και εμείς το ίδιο.

Από τα γλυκά που έφερε ένας παίκτης στα γενέθλιά του, τις εικόνες μέσα από τα αποδυτήρια που δεν βλέπει εύκολα κανείς, τις χαλαρές και ανθρώπινες στιγμές… Όλα αυτά μέσα από εργαλεία όπως το Instagam Stories, το YouTube και άλλα πολλά, προσπαθούμε να τα ενώσουμε για να ζει ο κόσμος μας κάθε στιγμή του Αστέρα.

Θέλουμε οι φίλαθλοι μας είτε είναι στην Τρίπολη, είτε στο πιο απομακρυσμένο χωριό, είτε στο εξωτερικό που έχουμε αρκετούς Αρκάδες να νιώθουν μέλη της ομάδας. Να αισθάνονται ότι δεν χάνουν τίποτα από τα δρώμενα της ομάδας και φυσικά να βλέπουν γεγονότα από την καθημερινότητα των ποδοσφαιριστών, που είναι κι οι πρωταγωνιστές», εξηγεί στο Gazzetta Weekend Journal ο Γιάννης Ντάλλας.

Πρόσφατα είδαμε ότι αρχίζετε να αναπτύσσεστε στα social media μέσω του sqor, έχοντας μάλιστα και μια... ιδιαίτερη επικοινωνία με την Μπάγερν.

«Το sqor αποτελεί μια παγκόσμια και αποκλειστικά αθλητική κοινότητα. Στόχος είναι για τις ομάδες που συμμετέχουν σε αυτό να συλλέγουν πληροφορίες από συλλόγους άλλων χωρών, να μοιράζονται ιδέες και γεγονότα που συμβαίνουν στην καθημερινότητά τους. Με την Μπάγερν έχουμε ξεκινήσει να χτίζουμε μια καλή επικοινωνία, προκαλούμε ο ένας τον άλλον με διάφορα «σοσιαλομιντιακά» τρικ. Με τις εικόνες και τις στιγμές που μοιραζόμαστε μέσα και από το Sqor, θέλουμε να κάνουμε τους φιλάθλους μας να αισθάνονται ότι είναι εδώ, δίπλα μας».

Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης αποτελούν και ένα «όπλο» για να προσελκύσετε κόσμο στο γήπεδο;

«Φυσικά. Για κάθε ομάδα. Τα μηνύματα που μπορείς να περάσεις μέσα από όλες τις πλατφόρμες είναι πολλαπλά και μπορούν να λειτουργήσουν για το καλό της ομάδας. Το σκεπτικό μας είναι ότι δεν μπορείς να θυμάσαι τον κόσμο μία φορά ανά δεκαπέντε μέρες. Ο κόσμος θέλει το δέσιμο με την αγαπημένη του ομάδα. Αυτό, όμως, το θέλει και η ομάδα. Και αυτό δεν είναι σχέση που μπορεί να χτιστεί με μία επικοινωνία το μήνα. Πρέπει καθημερινά σε όλους αυτούς τους ανθρώπους που έρχονται ή δεν έρχονται στο γήπεδο, που νοιάζονται για τον Αστέρα, να τους τροφοδοτείς με όσο το δυνατόν πιο πολλά και πιο ιδιαίτερα στοιχεία από περιστατικά που υπό άλλες συνθήκες και σε άλλες εποχές θα τους ήταν άγνωστα. Η ομάδα όμως έχει πρόσωπο, έχει εικόνα, έχει συναίσθημα και αυτό προσπαθούμε εμείς να μεταδίδουμε».

Είδαμε και το ποστάρισμα με τον Ομπάμα.

«Από την αλληλεπίδραση που προείπαμε δημιουργήθηκε αυτό. Ένας φίλος της ομάδας μάς έστειλε τη φωτογραφία που δημιούργησε, μας άρεσε και εφόσον τον ρωτήσαμε αν μπορούμε να την χρησιμοποιήσουμε, αναφερόμενοι φυσικά στο δημιουργό της, την ανεβάσαμε και μάλιστα είχε μεγάλη απήχηση με 90.000 κόσμο να ανταποκρίνεται, ενώ συγκέντρωσε και 700 likes, αν θυμάμαι σωστά. Θα μπορούσαμε να την έχουμε φτιάξει και εμείς, όμως, η ταχύτητα και η έμπνευση δεν είναι αποκλειστικό μας προνόμιο. Τα social media είναι 24ωρη υπόθεση και η  αμεσότητα που σου δίνουν έχει ταχύτητα φωτός. Είναι όμορφο να μπορείς να επικοινωνείς με αυτό τον τρόπο, αρκεί βέβαια να τηρείς τους κανόνες σεβασμού προς το κοινό που απευθύνεσαι. Πρέπει να είσαι ευθύς και ειλικρινής και κυρίως να μην κάνεις δεύτερες και τρίτες σκέψεις πίσω από κάθε ποστάρισμα. Εμείς αυτό που νιώθουμε, αυτό δημοσιεύουμε και ο κόσμος το εκτιμά».

Υπάρχουν άλλες δράσεις με τις οποίες προωθείτε την ιδέα της εξωστρέφειας;

«Δεν είναι ένα πράγμα που μπορείς να κάνεις και να πεις: «ΟΚ, τώρα είμαι εξωστρεφής». Είναι μια σειρά ενεργειών που θέλουν συνέπεια και χρόνο. Για παράδειγμα εμείς μαζί με όλα τα παραπάνω έχουμε αναπτύξει μια δράση σε συνεργασία με την Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πελοποννήσου και εντάσσουμε το «Θεόδωρος Κολοκοτρώνης» στο πρόγραμμα εκπαιδευτικών εκδρομών σχολείων από την Αρκαδία και την Πελοπόννησο. Επίσης, επισκεφθήκαμε από το Σεπτέμβρη όλα τα σχολεία στην Αρκαδία και μοιράσαμε με τους ποδοσφαιριστές μας τετράδια σε κάθε μαθητή. Φτάσαμε μέχρι και στο χωριό Ράφτη Κυνουρίας, όπου υπήρχαν τέσσερις μόνο μαθητές. Έχουμε δημιουργήσει το Yearbook της ομάδας για τα 10 χρόνια της ομάδας στη Super League και γενικότερα προσπαθούμε να προωθούμε το λογότυπο αυτό για την πρώτη δεκαετία στη Λίγκα όσο πιο πολύ μπορούμε. Κάνουμε διαγωνισμούς με έπαθλο ακόμη και ταξίδια στο εξωτερικό, όπως έγινε με έναν τυχερό που ήρθε στην Πράγα για το Europa League, ενώ φέτος κατόπιν σχετικού διαγωνισμού οι φίλαθλοι μας δίνουν το βραβείο στον MVP. Πέρυσι οι τυχεροί έβγαιναν φωτογραφία με την ενδεκάδα, λίγο πριν από τη σέντρα του αγώνα. Εδώ και λίγες μέρες βγάζουμε εφημερίδα με τίτλο «ΑΣΤΕΡΑΣ News». Πρόκειται για μια free press έκδοση με θεματολογία που ξεφεύγει από τα τυπικά ενός match programme και μοιράζεται σε χιλιάδες αντίτυπα στο κέντρο της πόλης κάθε Σάββατο πριν από τους αγώνες μας. Επίσης, μην ξεχνάμε ότι η Τρίπολη ήταν η μόνη πόλη που φιλοξένησε το Europa League κατά την περσινή περίοδο…. Γι αυτό σας λέω είναι πολλά που πρέπει να γίνονται με συντονισμό και μεράκι».

Πέρα από τα social media, όμως, φέρνετε και... κόσμο στην ομάδα.

«Σχεδόν σε καθημερινή βάση έρχονται σχολεία στο "Θεόδωρος Κολοκοτρώνης", όπου τα παιδιά βλέπουν ένα video με γκολ της ομάδας μας στο Europa League, λαμβάνουν συμβουλές από γιατρούς της ομάδας, προπονητές, φυσικοθεραπευτές, παίρνουν πρωινό και μετά παίζουν στα γήπεδα που έχουμε στις εγκαταστάσεις μας. Προσπαθούμε να μας γνωρίσουν όσο γίνεται καλύτερα και από... μέσα».

Το αύριο τι θα φέρει στον Αστέρα;

«Κάθε μέρα εργαζόμαστε κοιτώντας το αύριο. Παρακολουθούμε τις εξελίξεις, αλλά δεν μας φτάνει αυτό, θέλουμε να τις προλαβαίνουμε κιόλας…»

Πάρτε μια γεύση από το Instagram του Αστέρα:

 

ΚΑΛΗΜΕΡΑ! #asterastripolisfc

A photo posted by AsterasTripolisFC Official (@asterastripolisfc) on

 

Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων!!!  #internationaldayofanimals #asterastripolisfc #asterasfans #loveyourpet 

A photo posted by AsterasTripolisFC Official (@asterastripolisfc) on

 

#asterastripolisfc #10 #years #superleaguegreece #memories #ATFC #history 

A photo posted by AsterasTripolisFC Official (@asterastripolisfc) on

Επόμενα Άρθρα

Ένας χρόνος Εθνικής με τον Σκίμπε στο τιμόνι! (pics)

Ένας χρόνος Εθνικής με τον Σκίμπε στο τιμόνι! (pics)

Στις 13 Νοεμβρίου του 2015 ο Σκίμπε έκανε το ντεμπούτο του στην Εθνική και το Gazzetta Weekend καταγράφει τα πεπραγμένα του στον έναν χρόνο παρουσίας του!  

Δώρα Παντέλη: Το κορίτσι της Euroleague! (pics)

Δώρα Παντέλη: Το κορίτσι της Euroleague! (pics)

Mια... καυτή εβδομάδα πέρασε για την Euroleague και ως «κερασάκι στην τούρτα» παρουσιάζουμε την Δώρα Παντέλη, το κορίτσι της κορυφαίας μπασκετικής διοργάνωσης!

Best of internet