O Aδωνις ξαναχτύπησε
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του gazzetta.gr στην Google Ο βουλευτής της ΝΔ Αδωνις Γεωργιάδης, ο οποίος στο παρελθόν είχε συμμετάσχει στην διακομματική επιτροπή της Βουλής για τις μεταρρυθμίσεις στην εκπαίδευση, προτείνει μια ταινία που πρέπει να βλέπουν οι μαθητές τρεις φορές το χρόνο.
Γράφει ο κ. Γεωργιάδης στο twitter:
Άδωνις Γεωργιάδης @AdonisGeorgiadi
Την ταινία για την Μάργκαρετ Θάτσερ πρέπει να την προβάλουμε σε όλα τα σχολεία, σε όλες τις τάξεις, τρεις φορές το χρόνο μήπως τα σώσουμε.
Πηγή: http://iefimerida.gr
