Στροφή στα e-supermarket κάνουν οι καταναλωτές
Αυξημένη είναι η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media) και του κινητού τηλεφώνου στη διαδικασία αγορών στο λιανεμπόριο τροφίμων, σύμφωνα με το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Προϊόντων (ΙΕΛΚΑ).
Η πρόσφατη ετήσια έρευνα καταναλωτών του ΙΕΛΚΑ, με δείγμα 2.000 ατόμων από όλη τη χώρα, αναδεικνύει τις σημαντικές αλλαγές από τις οποίες διέρχεται ο Έλληνας καταναλωτής καταγράφοντας τις αντιλήψεις του σε σημαντικά θέματα, γύρω από τις αγορές στα σουπερμάρκετ. Δείτε τα αποτελέσματα της έρευνας ΕΔΩ
ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΗ:
- Σε εφαρμογή από 1ης Ιουλίου η εξαήμερη εργασία: Ποιες επιχειρήσεις εντάσσονται
- Επιχειρηματίας πήρε το μεγαλύτερο επενδυτικό ρίσκο και δεν το μετάνιωσε: Το πείσμα του του απέφερε 5 δισεκατομμύρια δολάρια
- TAG Heuer Carrera Chronograph: Ένα σύμβολο ακρίβειας στη μέτρηση του χρόνου και εξέλιξης ενός εμβληματικού σχεδιασμού