Στροφή στα e-supermarket κάνουν οι καταναλωτές

Αυξημένη είναι η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media) και του κινητού τηλεφώνου στη διαδικασία αγορών στο λιανεμπόριο τροφίμων, σύμφωνα με το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Προϊόντων (ΙΕΛΚΑ).

Στροφή στα e-supermarket κάνουν οι καταναλωτές
Η πρόσφατη ετήσια έρευνα καταναλωτών του ΙΕΛΚΑ, με δείγμα 2.000 ατόμων από όλη τη χώρα, αναδεικνύει τις σημαντικές αλλαγές από τις οποίες διέρχεται ο Έλληνας καταναλωτής καταγράφοντας τις αντιλήψεις του σε σημαντικά θέματα, γύρω από τις αγορές στα σουπερμάρκετ. Δείτε τα αποτελέσματα της έρευνας ΕΔΩ

Best of internet