Έληξε η κατάληψη στο ΑΠΘ
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του gazzetta.gr στην Google Φοιτητές εισέβαλαν χθες στο κτίριο διοίκησης.
Έληξε η κατάληψη στο κτίριο διοίκησης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ).
Φοιτητές είχαν καταλάβει το κτίριο χθες το απόγευμα, την ώρα που συνεδρίαζε η Σύγκλητός του.
Πηγή: newsbeast.gr