Η Δήμητρα Αλεξανδράκη ξαναβούτηξε... (pics)

Gazzetta team
Η Δήμητρα Αλεξανδράκη ξαναβούτηξε... (pics)
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του gazzetta.gr στην Google
Άλλη μία μέρα στην παραλία πέρασε η Δήμητρα Αλεξανδράκη. Το μελαχρινό μοντέλο φόρεσε το «καυτό» μαγιό του, που κάλυπτε μόνο τα απολύτως απαραίτητα.

Η Δήμητρα Αλεξανδράκη έκανε τις βουτιές της και στη συνέχεια φόρεσε το αντηλιακό της κι έκατσε στην ξαπλώστρα για να πάρει χρώμα.

















Πηγή: newsbeast.gr