Ληστεία στον ΗΣΑΠ Φαλήρου
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του gazzetta.gr στην Google Με την απειλή όπλων πήραν τα χρήματα και έγιναν καπνός.
Ληστεία σημειώθηκε το πρωί σε χρηματαποστολή στον σταθμό του ΗΣΑΠ στο Νέο Φάληρο.
Δύο άτομα που φορούσαν κράνη, με την απειλή όπλων, ακινητοποίησαν τους υπαλλήλους, πήραν τα χρήματα και διέφυγαν με μηχανή σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων. Η Αστυνομία πραγματοποιεί έρευνες για τον εντοπισμό και τη σύλληψη των δραστών.
Πηγή: newsbeast.gr