Survivor: Αποχώρησε ο Μπο
Πιο φτωχό είναι από το βράδυ της Τετάρτης το Survivor. Λίγες εβδομάδες πριν τον τελικό ο ράπερ – συνθέτης Μπο, αποχώρησε από το παιχνίδι! Αφού έχασε περισσότερα από 30 κιλά, αφού μας χάρισε μοναδικές στιγμές με την μυτούλα του που έκλεινε για να βουτήξει στο νερό, αλλά και το τεράστιο στιλ του στα πρώτα αγωνίσματα, ήρθε η ώρα του αποχωρισμού!
Δείτε όλες τις ειδήσεις για το Survivor εδώ
Οι «Διάσημοι» αποδείχτηκαν κατώτεροι των περιστάσεων... Ηττήθηκαν στην πρώτη ασυλία μετά την μεγάλη ψηφοφορία του κοινού με 10-8 και έβγαλαν προτεινόμενους τον Μπο (από την κάλπη) με την Ευρυδίκη (από την κάλπη) και τον Χρανιώτη ( αναγκαστικά από την ατομική ασυλία του Αγγελόπουλου). Έτσι, από την κατάταξη που έχει ο Σάκης Τανιμανίδης στα χέρια του μετά την 24ωρη ψηφοφορία, πιο χαμηλά ήταν ο Μπο ο οποίος και αποχώρησε από το παιχνίδι.
Μπο, καλή επιστροφή. Τα σουβλάκια, τα μπέργκερ, οι πίτσες, οι μακαρονάδες και όλα τα άλλα που σου χουν λείψει τόσο, σε περιμένουν!