Survivor: Αποχώρησε ο Μπο

Gazzetta team
Survivor: Αποχώρησε ο Μπο
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του gazzetta.gr στην Google
Το... πρώτο θύμα του κοινού είναι ο Μπο! Οι «Διάσημοι», έχασαν την ασυλία, ο Μπο μαζί με την Ευρυδίκη και τον Χρανιώτη βγήκαν προτεινόμενοι και από την κατάταξη του κοινού αποχώρησε ο ράπερ - συνθέτης!

Πιο φτωχό είναι από το βράδυ της Τετάρτης το Survivor. Λίγες εβδομάδες πριν τον τελικό ο ράπερ – συνθέτης Μπο, αποχώρησε από το παιχνίδι! Αφού έχασε περισσότερα από 30 κιλά, αφού μας χάρισε μοναδικές στιγμές με την μυτούλα του που έκλεινε για να βουτήξει στο νερό, αλλά και το τεράστιο στιλ του στα πρώτα αγωνίσματα, ήρθε η ώρα του αποχωρισμού!

Δείτε όλες τις ειδήσεις για το Survivor εδώ

Οι «Διάσημοι» αποδείχτηκαν κατώτεροι των περιστάσεων... Ηττήθηκαν στην πρώτη ασυλία μετά την μεγάλη ψηφοφορία του κοινού με 10-8 και έβγαλαν προτεινόμενους τον Μπο (από την κάλπη) με την Ευρυδίκη (από την κάλπη) και τον Χρανιώτη ( αναγκαστικά από την ατομική ασυλία του Αγγελόπουλου). Έτσι, από την κατάταξη που έχει ο Σάκης Τανιμανίδης στα χέρια του μετά την 24ωρη ψηφοφορία, πιο χαμηλά ήταν ο Μπο ο οποίος και αποχώρησε από το παιχνίδι.

Μπο, καλή επιστροφή. Τα σουβλάκια, τα μπέργκερ, οι πίτσες, οι μακαρονάδες και όλα τα άλλα που σου χουν λείψει τόσο, σε περιμένουν!