Φάτε μάτια ψάρια...

Η μετεγκατάσταση της ψαραγοράς του Τόκιο φαίνεται πως είναι ένας ακόμη ισχυρός πονοκέφαλος για την οργανωτική επιτροπή των Αγώνων του 2020.

Φάτε μάτια ψάρια...

Ο λόγος της μετεγκατάστασης είναι διότι βρίσκεται εν μέσω της διαδρομής του Ολυμπιακού Χωριού και το Ολυμπιακού Σταδίου (το οποίο δεν έχει θεμελιωθεί). Με δεδομένο ότι πρόκειται για την μεγαλύτερη ψαραγορά στον κόσμο, αντιλαμβάνεται κανείς το κυκλοφοριακό κομφούζιο που θα δημιουργούνταν. 

Τα πράγματα όμως δεν είναι και τόσο απλά, αφού η περιοχή που πρόκειται να μετεγκατασταθεί θεωρείται από τις πλέον ατμοσφαιρικά μολυσμένες, γεγονός που έχει φυσικά προκαλέσει έντονες αντιδράσεις.

«Η ψαραγορά βρίσκεται σ' ένα παλιό μέρος και ο καθένας θα ήθελε να εκσυγχρονιστεί και να πάει σε μια νέα εγκατάσταση, όμως η νέα περιοχή είναι τόσο μολυσμένη, ακόμη και με το καρκινογόνο βενζόλιο, που ουδείς θα ήθελε να υπάρχουν τρόφιμα σ' ένα τέτοιο χώρο» δηλώνει στο πρακτορείο Reuters ένας 66χρονος έμπορος τόνου.

«Είναι μια μεγάλη ευκαιρία για την Ιαπωνία να αναδείξει διεθνώς τις δεξιότητες και την τεχνολογία της και όλη αυτή η συζήτηση των προβλημάτων είναι πραγματικά αξιολύπητη» επεσήμανε από την πλευρά του μέλος της Οργανωτικής Επιτροπής.

Tο θέμα που έχει προκύψει με τη ψαραγορά είναι το τρίτο έπειτα από την ανάγκη περιστολής του αρχικού προϋπολογισμού απλουστεύοντας εγκαταστάσεις και της αλλαγής του λογότυπου των Αγώνων, για το οποίο υπήρξαν καταγγελίες για λογοκλοπή. 

Επίσης, δύο από τα στελέχη της ομάδας που διεκδίκησε το 2013 τους Αγώνες αναγκάστηκαν να παραιτηθούν λόγω οικονομικών σκανδάλων.

Από τη πλευρά της κατασκευαστικής εταιρείας, ο μηχανικός Κενισίρο Χισάνο υπογράμμισε πως οποιαδήποτε καθυστέρηση στο θέμα της μετεγκατάστασης μπορεί αποδειχθεί καταστροφικό, αφού αν υπάρξει νέα καθυστέρηση κατά έξι μήνες, αυτό θα καταστήσει αδύνατη την επίτευξη του αυστηρού χρονοδιαγράμματος για την κατασκευή του νέου δρόμου.

Στον φάκελο της υποψηφιότητας του Τόκιο αναφερόταν πως ο χρόνος πρόσβασης από το Ολυμπιακό Χωριό στο σημείο που θα χτιστεί το Στάδιο ήταν το 2012 στα 25 λεπτά και πως ο σχεδιασμός για την καρτασκευή του νέου οδικού δικτύου τον κατεβάζει στα 10 λεπτά. «Πιστεύουμε πως κάτι τέτοιο θα είναι πλέον δύσκολο να υλοποιηθεί» προσθέτει ο Χισάνο.

 

Best of internet